اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهردار زنجان:

طرح کارتی‌کردن اتوبوس‌های شهر زنجان عملیاتی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: با راه‌اندازی دستگاه‌های توزیع و شارژ کارت‌های لازم، طرح کارتی‌کردن اتوبوس‌های شهر زنجان عملیاتی می‌شود.

طرح کارتی‌کردن اتوبوس‌های شهر زنجان عملیاتی می‌شود

 غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نصب دستگاه‌های کارت‌خوان و همچنین مونیتور لازم برای اجرای این طرح در جلوی دید راننده در اتوبوس‌های فعال شهر زنجان اظهار داشت: مقدمات اجرایی کارتی‌شدن اتوبوس‌های شهر زنجان فراهم شده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره درصد موفقیت اجرای طرح کارتی‌کردن اتوبوس‌های شهر زنجان گفت: این طرح آزمایش‌های مورد نیاز را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان تصریح کرد: کارتی‌کردن اتوبوس‌های شهر زنجان در مرحله نخست نیازمند اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی است.

وی سهولت استفاده از اتوبوس با توجه به حذف رد و بدل شدن پول بین راننده و مسافر و نکات بهداشتی معتنابه از این اقدام را از جمله مزایای رایج‌شدن استفاده از کارت‌های شارژی در اتوبوس‌ها اعلام کرد و افزود: همین دلایل برای استقبال مردم از طرح کافی به نظر می‌رسد.

احمدی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که شلوغی اتوبوس‌ها و مشکلات ناشی از پیاده و سوار شدن مکرر مسافران را از مشکلات اجرای این طرح عنوان کرد، گفت: باید به این نکته توجه کرد که در حال حاضر هم هستند کسانی که از پرداخت کرایه اجتناب می‌کنند و به هنگام اجرایی‌شدن طرح هم ممکن است به این‌ کار ادامه دهند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های توزیع و شارژکارت‌های لازم برای استفاده در اتوبوس‌ها در بیش از هفت نقطه شهر زنجان از جمله پایانه نصب خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به اینکه قرار بود طرح کارتی‌شدن اتوبوس‌های شهر زنجان از اواخر خرداد ماه اجرایی شود، ادامه داد: با توجه به فراهم‌شدن امکانات، این طرح به احتمال فراوان از نیمه شعبان عملیاتی شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول