اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس:

چالوس و تنکابن قهرمان دوچرخه‌سواری مازندران شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی استان مازندران در چالوس برگزار شد.

چالوس و تنکابن قهرمان دوچرخه‌سواری مازندران شدند

سید حسین هاشمی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس و مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی استان مازندران که به میزبانی چالوس در دو رده جوانان و بزرگسالان برگزار شد و پیش از ظهر امروز با قهرمانی تیم‌های چالوس و تنکابن به پایان رسید.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که با حضور تیم‌های دوچرخه‌سواری سراسر استان مازندران به مدت یک روز در جنگل اشکاردشت چالوس برگزار شد رکاب زنان مسیر صعب العبور و 5.5 کیلومتری مسابقه را در چهار دور رکاب زدند.

این مسئول بیان داشت: در رده کراس کانتری جوانان تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس با 92 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های ساری با 70 امتیاز و قائمشهر با 45 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

هاشمی ادامه داد: همچنین در رده کراس کانتری بزرگسالان تیم دوچرخه‌سواری تنکابن با 87 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌های ساری با 73 امتیاز و چالوس با 68 امتیاز به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی به نفرات برتر این مسابقات اشاره کرد و افزود: در ماده کراس کانتری جوانان اسماعیل مرادجعفری از چالوس، ابوالفضل یونسی از قائمشهر و محمد فرج‌خدا از چالوس به ترتیب موفق شدند مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را از آن خود سازند و در همین ماده در رده بزرگسالان نیز سعید علی‌نژاد از قائمشهر، محمدحسین شکوری و ابوالفضل مجدی از تنکابن سکوهای اول تا سوم را بدست آوردند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس گفت: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و رکاب زنان رقابت نزدیکی را با یکدیگر به نمایش گذاشتند و این نوید آینده‌ای درخشان برای  دوچرخه‌سواری مازندران دارد.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند، اذعان داشت: در پایان این مسابقات از هشت رکاب زن تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس با اهدای جوایزی نفیس تقدیر به‌عمل آمد.

به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی کشور در یکی شهرهای شیراز، سنندج یا تهران 25 تیر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول