اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج عنوان کرد

اجرای 3 میلیارد تومان پروژه‌ آب آشامیدنی در فهرج

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: پروژه‌های آب آشامیدنی شهرستان فهرج با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان طی 3 سال گذشته انجام شده است.

اجرای 3 میلیارد تومان پروژه‌ آب آشامیدنی در فهرج

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در آیین معارفه بخشدار نگین کویر فهرج اظهار داشت: انقلاب اسلامی حامی مستضعفان و محرومان است و فلسفه وجودی انقلاب مقابله با ظلم و ستم است.

وی با بیان اینکه موج بیداری اسلامی مرهون خون شهدای ماست، گفت: همه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم و نباید اجازه دهیم دشمنان با ایجاد تفرقه بین آحاد ملت در راستای تخریب انقلاب موفق باشند.

زین‌الصالحین تصریح کرد: صدق و صفا همراه با ایمان در وجود تمام مردم بخش نگین کویر متبلور است و انجام فعالیت در این‌ وحدت و همدلی مردم این بخش است.

وی گفت: ما در حال حاضر نیازمند اتحاد و حدت مردم و مسئولان در بخش نگین کویر هستیم تا خدمات مسئولان نتیجه‌ای‌ قابل قبول داشته باشد.

زین‌الصالحین با اشاره به جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی بیان کرد: وظیفه اصلی مردم در قبال خدمات دولت و انقلاب حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است.

فرماندار فهرج خاطر نشان کرد‌: طی‌ سه سال گذشته اقدامات خوبی در بخش‌ نگین کویر انجام شده که از جمله می‌توان به ساخت حدود 2 هزار واحد مسکونی، اجرای پروژه‌های آب آشامیدنی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان، ساخت شش واحد آموزشی و فعالیت در راستای تثبیت شن‌های روان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد خانواده‌ها باید تثبیت شود، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری و تأکیدات مقام معظم رهبری، تولیدات کشاورزی با اعطای آب، زمین و تسهیلات در دستور کار قرار دارد که اعتبار پیش‌بینی شده برای شمال و شرق استان 320 میلیارد تومان است. 

زین‌الصالحین عنوان کرد: طرح‌های کشاورزی باید زودبازده بوده و در قالب گلخانه، دامداری و کشت محصولات زودبازده باشد.

وی با بیان اینکه ساختمان بخشداری بخش نگین کویر در سال جاری احداث می‌شود، ابراز داشت: به زودی نمایندگی ادارات در این بخش راه‌اندازی می‌شود.

حسین سعیدنیا بخشدار نگین کویر فهرج در این مراسم به بیان اولویت‌های کاری خود پرداخت.

وی آموزش و پرورش را در راس بر‌نامه‌های کاری خود بیان کرد و گفت: تلاش در راستای تربیت نیروی بومی، واگذاری مسئولیت‌ها به افراد بومی، ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین مردم، پیگیری ورزش قهرمانی، احیای کشاورزی و دامپروری منطقه ‌از الویت‌های کاری است.

‌وی وزش توفان شن و حرکت شن‌های روان را به مزارع و باغت کشاورزی این منطقه یکی از معضلات بیان کرد و افزود: توفان‌های مهیب همه ساله خسارات زیادی به بخش کشاورزی و راه‌های روستایی و‌ارد می‌کنند و در بعضی مواقع تحصیل دانش‌آموزان در این منطق با مشکل روبه‌رو می‌شود.

سعیدنیا یکی از مشکلات این منطقه را در زمینه راه بیان و عنوان کرد: با توجه به شاخص‌ها ادارات در این  منطقه مستقر می‌شوند.

وی بر وحدت، اتحاد و یکدلی اقشار مختلف مردم تأکید کرد و گفت: وحدت و همدلی موجب آبادانی ‌این منطقه می‌شود.

سعیدنیا خواستار همکاری از سوی مردم و شوراهای اسلامی دهیاران و سران طوایف و عشایر شد و اظهار داشت: مشکلاتت زیادی در این منطقه وجود دارد که به مرور زمان باید برای رفع آنها تلاش کرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول