اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان:

استان اصفهان 400 پروژه ورزشی نیمه‌تمام دارد

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در استان اصفهان 400 پروژه ورزشی نیمه‌تمام وجود دارد که اولویت مهم پیش‌رو تکمیل این پروژه‌ها است.

استان اصفهان 400 پروژه ورزشی نیمه‌تمام دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد رسولی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فعلی و جدید اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: پروژه‌های ورزشی بسیاری در سطح کشور وجود دارند که بودجه فراوانی برای تأمین اعتبار و تکمیل آ‌نها نیاز است اما 10 درصد بودجه مورد نیاز اختصاص یافته است.

وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورد بودجه وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با اعتبار فعلی وزارت ورزش بدون در نظر گرفتن افزایش هزینه‌ها و تورم، 10 سال دیگر طول می‌کشد تا پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در سطح کشور به پایان برسند.

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه به انتخاب جواهری به عنوان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اشاره کرد و افزود: وی سوابق ورزشی در کارنامه خود دارد و پیگیر پروژه‌های عمرانی در سطح کشور بوده است.

وی به تشکیل وزارت‌خانه ورزش و جوانان اشاره کرد و تاکید کرد: با ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان جوانان، باید توجه ویژه‌ای به مقوله جوانان شود.

رسولی‌نژاد با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی استان اصفهان مطلوب نیست، اضافه کرد: به عنوان نماینده در سه دوره مجلس حضور داشته‌ام و شاهد نگاه برخورداری که به ورزش اصفهان می‌شود، بوده‌ام.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول