اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی گناباد

کشتارگاه‌های دام گناباد به سردخانه مجهز می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گناباد گفت: کشتارگاه‌های دام گناباد در آینده نزدیک به سردخانه مجهز می‌شوند.

کشتارگاه‌های دام گناباد به سردخانه مجهز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علیرضا قدرتی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: براساس پیگیری‌های به عمل آمده از سوی شبکه دامپزشکی گناباد و تشکیل جلسه کمیته ساماندهی کشتارگاه‌های دام شهرستان در ششم تیرماه امسال محل فرمانداری شهرستان احداث سردخانه در محل کشتارگاه‌های دام گناباد تصویب شد.

وی افزود: دستاورد نخستین جلسه این کمیته که بر اساس

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان دامپزشکی و سازمان دهیاریها و شهرداری‌های وزارت کشور و با پیگیری دامپزشکی  به ریاست فرماندار شهرستان تشکیل  شد، تاکید برحل مشکلات بهداشتی کشتارگاه دام و تصویب قطعی احداث سردخانه بالای صفر درجه در محل کشتارگاه دام گناباد، بیدخت و کاخک بود.

وی ادامه داد: با توجه به خطر بروز بیماری‌های مشترک خصوصاً تب کریمه کنگو  و لزوم پیش سرد کردن گوشت و آلایش حاصل از کشتار دام، موضوع در جلسه کمیته ساماندهی کشتارگاه‌های دام شهرستان مطرح و مقرر شد ظرف مدت یک‌ماه هر سه کشتارگاه  دام توسط شهرداری‌های مربوطه مجهز به سردخانه شود.

قدرتی در پایان گفت: سایر مسائل و مشکلات بهداشتی  کشتارگاههای دام شهرستان نیز از سوی دامپزشکی اولویت‌بندی و در جلسه طرح شده و رفع آنها مورد تاکید فرماندار و اعضای کمیته ساماندهی قرار گرفت.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول