اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت با 14 هزار نفر محقق شد

کسب رتبه 24 المپیاد نانو توسط دانش‌آموز هرمزگانی

خبرگزاری فارس: مهدی درخشان از دبیرستان شهید حقانی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس موفق شد از بین 14 هزار نفر شرکت کننده در المپیاد نانو رتبه 24 کشوری را کسب کند.

کسب رتبه 24 المپیاد نانو توسط دانش‌آموز هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی درخشان دارنده رتبه 24 کشوری در سومین المپیاد فناوری نانو عصر امروز در نشستی که در راستای تشریح نحوه حضور و وضعیت نانو در هرمزگان برگزار شد به خبرنگاران، گفت: موفق شدم از بین 14 هزار نفر شرکت کننده در المپیاد نانو رتبه 24 کشوری را کسب کنم.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان آموزش و پرورش و کسانی که در این راه او را یاری، کردند، افزود: پتانسیل بسیار قوی در مباحث مختلف علمی خصوصا علوم و فناوری‌های جدید و به ویژه فناوری نانو وجود دارد و با عزم راسخی که در مسئولان استان وجود دارد قطعا بزودی شاهد افتخار آفرینی‌های بیشتری خواهیم بود.

این دانش‌آموز بندرعباسی، سطح علمی دانش آموزان استان را در بحث فناوری نانو خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: اساتید بسیار خوبی در این زمینه در استان وجود دارد و امید است بتوانیم در مرحله کشوری نیز با استعانت و توکل به پروردگار و با کسب مدال طلای این رقابت‌ها بتوانم جبران گوشه‌ای از زحمات این عزیزان و خانواده‌ام که مشوق اصلی‌ام در این موفقیت بوده‌اند را بدهم.

درخشان با اشاره به جایگاه و رتبه فعلی کشور در حوزه فناوری نانو در بین کشورها گفت: افزایش این رتبه و قرارگیری در میان 10 کشور نخست جهان دورنمای دست یافتنی است که با همت نسل فعلی دانش آموزان کشور محقق خواهد شد.

استان هرمزگان با هزار و 424 نفر ثبت نام شده در سومین المپیاد نانو در پنج حوزه شامل شهرهای بندرعباس، میناب، پارسیان، بندرلنگه و سیریک، از این حیث مقام دوم را در سطح کشور کسب کرده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول