اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ورزش و جوانان

نخستین همایش الگوی اسلامی جوان ایرانی در خرم‌آباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی فردا در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

نخستین همایش الگوی اسلامی جوان ایرانی در خرم‌آباد برگزار می‌شود

بهرام رشیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خرم‌آباد گفت: همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی فردا 12 تیر به مناسبت روز جوان با جوانان سراسر کشور و حتی خارج از کشور در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در اختتامیه نخستین همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی در خرم‌آباد از 30 مقاله برتر تجلیل می‌شود، افزود: این همایش در سطح بین‌المللی و در چهار بخش مبانی، رویکردها، چالش‌ها و راهکارها با موضوعات جوان، جهاد، ایثار و شهادت، جوان، ولایت، بصیرت و بیداری اسلامی، جوان، نشاط، امید و آرمان‌خواهی، جوان، اشتغال، ازدواج و تربیت دینی، جوان، عدالت، پیشرفت، جامعه اسلامی و جوان، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم برگزار می‎شود.

رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در این همایش نیز دعوت به عمل آمده، خاطرنشان کرد: تلاش‌مان بر این است که از وجود وی استفاده کنیم.

رشیدی‌نیا اظهار داشت: بیش از 340 مقاله به دبیرخانه همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی در استان لرستان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این مقالات توسط یک تیم هشت نفره از اساتید دانشگاه‌ها و صاحب نظران در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: در نهایت از این تعداد 100 مقاله به مرحله دوم داوری همایش راه یافت که 30 مقاله از آنها برتر شناخته شد و در همایش پایانی به صورت سخنرانی یا پوستر ارائه می‌شوند.

رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه این مقالات در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی، اقتصادی و ... هستند، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده این همایش یک روز با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول