اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین یگان تکاوری کهنوج خبر داد

کشف 446 کیلوگرم موادمخدر در کهنوج

خبرگزاری فارس: جانشین یگان تکاوری شهرستان کهنوج گفت: 446 کیلوگرم مواد مخدر جاساز شده از نوع تریاک توسط مأموران انتظامی یگان تکاوری کهنوج کشف شده است.

کشف 446 کیلوگرم موادمخدر در کهنوج

محسن برخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: طی دو اقدام عملیاتی جداگانه در زمینه حمل موادمخدر از این شهرستان به استان‌های یزد و فارس و کسب خبر از منابع، طی اجرای طرح مهار در ورودی و خروجی شهر دو خودرو حامل مواد جاساز شده، متوقف شدند.

وی افزود: یکی از این دو خودرو یک دستگاه کامیون دارای بار چوب بود که مقدار 86 کیلوگرم مواد را در میان چوب‌ها با تراشیده شدن آنها جاسازی کرده بود.

برخانی با خبر دستگیری دو نفر قاچاقچی این کامیون تصریح کرد: در اقدام بعدی نیز در هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور کهنوج بندرعباس در خروجی شهر از یک دستگاه سایپا با دو سرنشین قاچاقچی مقدار 360 کیلوگرم مواد جاساز شده به کشف و ضبط شد.

وی ابراز داشت: قاچاقچیان دستگیر شده در این عملیات‌ها اعتراف کردند که قصد جابه‌جایی مواد را به استان‌های یزد و فارس داشته‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهنوج نیز در این زمینه اظهار داشت: عاقبت قاچاقچیان مواد مخدر و هرگونه تخطی در این مورد در گرفتاری در دام پلیس و مجازات است.

عباس خاکی‌نهاد عنوان کرد: جوانان باید توجه و دقت داشته باشند تا به چنین راه‌هایی کشیده نشده و به سرنوشت چنین افرادی دچار نشوند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول