اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان خبر داد

بهره‌برداری از 4 تقاطع غیر‌هم‌سطح امسال در کرمان

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان گفت: تقاطع غیرهم‌سطح سه راهی معلم، چهار راه بازرگانی، میدان ابوذر و تقاطع سیدی تا پایان آبان ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از 4 تقاطع غیر‌هم‌سطح امسال در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالقاسم سیف‌اللهی بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ساماندهی جاده ورودی شهر کرمان از مسیر شرف آباد به زنگی آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طی دو ماه سازمان عمرانی شهرداری کرمان دو کیلومتر این محور را که به عهده شهرداری است به پایان می‌رساند.

سیف‌اللهی ابراز داشت: جاده شرف آباد تا به امروز تلفات زیادی داشته است و ساماندهی این ورودی شهر و جلوگیری از تصادفات مشمول مرور زمان شده بود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ورودی‌های شهر کرمان ساماندهی شده است، عنوان کرد: در خرداد ماه سال 90 با پشتیبانی اهالی، شورای اسلامی شهر کرمان، فرماندار کرمان کار شش تقاطع غیر‌هم‌سطح را همزمان در شهر کرمان شروع کردیم.

شهردار کرمان تصریح کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های آب، برق، مخابرات و فاضلاب باید جا‌به‌جا می‌شد این کار تا اسفند 90 به طول انجامید.

سیف‌اللهی بیان کرد: ما از اسفند ماه زمین را تحویل پیمان کار داده‌ایم و آنها کار خود را با سرعت انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهم‌سطح سه راهی معلم، چهار راه بازرگانی، میدان ابوذر و تقاطع سیدی تا پایان آبان ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، بیان داشت: امیدواریم میدان اصلی ابوذر تا پایان اسفند ماه به بهره‌برداری برسد.

شهردار کرمان اذعان داشت: تصمیم داریم تمام تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان را در پایان دوره این شورای شهر که تا پایان اسفند ماه است به پایان برسانیم.

سیف‌اللهی تصریح کرد: تمام ورودی‌های شهر کرمان بازسازی و بهسازی شده است و تنها ورودی که بعد از شرف‌آباد مشکل داریم، جاده زرندی است و آن هم به دلیل مشکل مالکیت است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول