اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

افتتاح دومین نمایشگاه دستاوردهای صنعت، معدن و تجارت بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به مناسبت دهه تولید ملی دومین نمایشگاه دستاوردهای صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افتتاح شد.

افتتاح دومین نمایشگاه دستاوردهای صنعت، معدن و تجارت بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به مناسبت دهه تولید ملی دومین نمایشگاه دستاوردهای صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افتتاح شد.

 

اسماعیل مرحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این نمایشگاه یکشنبه شب با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر گشایش یافت.

وی افزود: در این نمایشگاه فعالان عرصه اقتصادی و صنعتی استان بوشهر بهترین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

مرحمتی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر در بخش صنعت و معدن، این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی بیشتر محصولات تولیدی استان بوشهر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: با حمایت‌های دولت در چند سال گذشته صنایع و معادن استان بوشهر توانسته‌اند در سطح کشور و جهان بدرخشند و برپایی این نمایشگاه‌ها فرصت مغتنمی برای معرفی این دستاوردها و موفقیت‌هاست.

وی افزود: علاوه بر عرضه محصولات تولیدی و صنعتی در این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با عنوان مدیریت تکنولوژی با حضور علاقمندان به صنعت و معدن در محل نمایشگاه برپا می‌شود.

مرحمتی تاکید کرد: نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و معدنی استان بوشهر به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برپا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در ارتباط با سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به بوشهر گفت: حمید صافدل روز گذشته در بدو ورود به بوشهر در نشست کارگروه ستاد پشتیبانی از واحدهای تولیدی استان شرکت کرد.

مرحمتی بیان داشت: در این نشست مصوبات دو سفر ستاد تسهیلات پشتیبانی واحدهای تولیدی به بوشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و شماری از مدیران و فعالان اقتصادی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای تسریع در اجرای مصوبات مذکور ارائه دادند.

وی ادامه داد: صافدل سپس در همایش تجلیل از صنعتکاران، معدنکاران و اصناف نمونه استان بوشهر شرکت و از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

مرحمتی گفت: افتتاح 4 واحد صنعتی و معدنی در استان و افتتاح دومین نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و معدنی استان بوشهر از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر به بوشهر بود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول