اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

برپایی کارگاه‌های توانمندسازی جوانان مددجو در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان گفت: کارگاه‌های توانمندسازی جوانان مددجوی کمیته امداد در کنگان برگزار شد.

برپایی کارگاه‌های توانمندسازی جوانان مددجو در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان مراد شمس‌الدینی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان اظهار داشت: اقتدار و سربلندی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از مهم‌ترین اهدافی است که تمامی مردم و مسئولان در جامعه اسلامی برای آن در تلاش هستند و تمام توان خود را در این راستا به کار گرفته‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: این نهاد به دلیل جمعیت بالای افراد تحت پوشش پتانسیل بالایی از نیروی انسانی را در خود جای داده و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارآمد می‌توانیم از این پتانسیل به منظور سربلندی و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی بهره ببریم.

شمس‌الدینی ادامه داد: کارآموزی و توانمندسازی علمی یکی از رویکردهایی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تسریع در روند پیشرفت همه جانبه جامعه اسلامی در دستور کار خود قرار داده و در این راستا شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف بوده‌ایم.

وی گفت: به منظور تداوم کارگاه‌های آموزشی در شهرستان کنگان شاهد آغاز به کار ترم سوم کانون جوانان پیروان ولایت کمیته امداد کنگان بوده‌ایم.

این مسئول بیان داشت: این کانون فضایی برای توانمندسازی علمی و عملی دانش‌آموزان و محلی برای ورود دانش‌آموزان مستعد و کوشا به منظور سرمایه‌گذاری و تشکیل لشگری مخلص فدایی رهبر و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین محلی برای رشد و شکوفایی استعدادهای درونی دانش‌آموزان مستعد در راستای تعالی و پیشرفت ایشان تا مقاطع عالیه اعتقادی و تحصیلی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان با اشاره به آنکه این کانون به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد تشکیل شده اذعان داشت: هدف از افتتاح این کانون تقویت دین‌باوری، ولایت‌مداری، افزایش خودباوری و ایجاد نشاط و تقویت هم‌یاوری و جامعه اسلامی است.

شمس‌الدینی به عرصه‌ها و رشته‌های فعالیت این کانون اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن، خیاطی، زبان، کامپیوتر، معبر 1 ویژه راهنمایی و معبر 2 ویژه مقطع متوسطه از فعالیت‌های فعلی این کانون است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول