اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته جوان

جوانان قمی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت را گلباران کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از گلباران بارگاه ملکوتی کریمه اهل‌بیت توسط جوانان قمی به مناسبت هفته جوان خبر داد.

جوانان قمی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت را گلباران کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم روح‌الله رمضانی امروز در حاشیه اجرای برنامه‌های پنجمین روز از هفته جوان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مراسم گلباران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) به شکلی باشکوه و به یادماندنی با حضور تعدادی از جوانان و به همت تشکل پیشگامان حضور برگزار شد.

وی ادامه داد: این مراسم با انگیزه توسل به حضرت معصومه (س) به عنوان ملجأ و مأمن جوانان کشور و دعا به منظور رفع گرفتاری از مسائل مربوط به جوانان مسلمان جهان و شیعیان در بند حکام مستبد و جوانان کشورمان انجام پذیرفت.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه از برگزاری چهار عنوان برنامه در پنجمین روز هفته جوان خبر داد و عنوان داشت: همایش گفت‌وگوی جوانان جهان اسلام با حضور جوانان قمی امروز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این همایش با حضور 27 تن از جوانان کشور تونس و تعدادی از جوانان مستعد و توانای استان قم در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم به زبان فرانسه و عربی برگزار خواهد شد. 

رمضانی با اشاره به دیگر برنامه پیش‌بینی شده توسط این معاونت به مناسبت هفته جوان افزود: همایش جوان و مهدویت با سخنرانی کلباسی رئیس بنیاد مهدویت بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت خدیجه (ع) برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: همچنین جشن بزرگ جوان یاوران حضرت مهدی (عج) بعد از نماز مغرب و عشاء در محل فرهنگسرای جوان با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت هفته جوان و میلاد مسعود حضرت علی‌اکبر(ع) برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است با تشریح مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت در هفته جوان، از برگزاری 19 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته جوان توسط این معاونت و 25 عنوان برنامه توسط دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان خبر داد.

رمضانی بیان داشت: این معاونت با برنامه‌ریزی لازم در نشست‌های کارشناسی، برنامه‌های این هفته را در سه محور هماهنگ کرده است که شامل برنامه‌هایی با هدف ایجاد فضای شعف و شادی در جوانان، برگزاری مسابقات و همایش‌ها و دیدار با مسئولان استان قم است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول