اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان خبر داد:

اختصاص 900 میلیارد تومان به توسعه اشتغال و کشاورزی در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان از اختصاص 900 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه اشتغال و کشاورزی در بخش صنعت گلستان خبر داد.

اختصاص 900 میلیارد تومان به توسعه اشتغال و کشاورزی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن که در محل نمایشگاه بین‎المللی استان گلستان برگزار شد اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت کشور، دولت در ستاد اشتغال 45 هزار میلیارد تومان منابع جدید می‎دهد که 29 هزار میلیارد تومان آن توزیع شده و سهم گلستان 700 میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: علاوه بر مبلغ مذکور 192.8 میلیارد تومان تسهیلات نیز در بخش کشاورزی به گلستان تخصیص می‎یابد که در مجموع حدود 900 میلیارد تومان می‎شود.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان بیان داشت: تلاش داریم تا با کمک بانک‎های استان این منابع را تا جایی که امکان دارد افزایش داده تا بخش تولید تقویت شود.

غلامی یادآور شد: مقام معظم رهبری سال جدید را به عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نامگذاری کردند و شاید جزو معدود سال‎هایی است که رهبر معظم انقلاب، وظیفه همگان را به طور کلی مشخص کرده تا در سایه آن، کشور به رشد و بالندگی برسد.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت حمایت از بخش خصوصی و تولیدکننده است اضافه کرد: وظیفه بخش خصوصی نیز اتقان در تولید استاندارد، بالا بردن کیفیت، تداوم تولید و در این راستا وظیفه مردم نیز مصرف کالای داخلی است.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان در خصوص اینکه در استان برای بخش‎های مرتبط برنامه‎های خوبی طراحی شده است متذکر شد: برای حمایت از تولید در بحث بازاریابی و گسترش بازار به تولیدکنندگانی که در نمایشگاه داخلی و خارجی مشارکت کنند علاوه بر غرفه‎داری، اعضای آنها نیز مورد حمایت قرار می‎گیرند.

غلامی ابراز داشت: برای فرهنگ‎سازی استفاده از تولیدات داخلی نیز با صدا و سیمای گلستان هماهنگ شد تا برای حمایت از بخش تولید، حداقلِ هزینه را برای تبلیغات در نظر بگیرند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول