اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

امام (ره)در مقابل تفکر غرب و تحجر شرق ایستادگی کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: امام(ره) در مقابل 400 سال تفکر روشنفکری غرب و تحجر شرق ایستادگی کرد تا انقلاب اسلامی و شجره طبیه به بار نشست.

امام (ره)در مقابل تفکر غرب و تحجر شرق ایستادگی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح ولایت ویژه دانشجویان بسیجی گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: از زمان مشروطه در ایران اسلامی کسانی به طرفداری از مکتب روشنفکری غرب به مقابله با نمادهای دینی برخاسته‎اند.

وی با بیان اینکه تفاوت بسیاری بین تفکر لیبرال دموکراسی و اسلام ناب وجود دارد ابراز داشت: در تفکر لیبرال انسان محور همه چیز قرار می‎گیرد در حالی که اسلام ناب خدا را محور همه امور قرار می‎دهد.

بابایی با تاکید بر اینکه تفکر لیبرال دموکراسی از زمان انقلاب کبیر فرانسه مورد توجه قرار گرفت ابراز داشت: این تفکر در ایران نیز طرفدارانی پیدا کرد و باعث شد تا آنها با مقابله با دین برخیزند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به مبارزه با این تفکر برخاست خاطر نشان کرد: امام(ره) در مقابل 400 سال تفکر روشنفکری غرب و تحجر شرق ایستادگی کرد تا انقلاب اسلامی و شجره طیبه به بار نشست.

وی خاطر نشان کرد: امروز درخت انقلاب ریشه دوانده است و شاخه‎های آن بر کشورهای اسلامی چون مصر، لیبی، لبنان، فلسطین و ... سایه انداخته است.

بابایی با تاکید بر اینکه جنگ سخت دشمن سال‎هاست که به پایان رسیده است یادآور شد: امروز جنگ با ارزش‎های دینی به نحو دیگری در حال انجام است و شاهد بودیم که دشمن در فتنه تمام تکنولوژی و توان خود را برای انهدام انقلاب در داخل کشور و زدودن آثار آن در خارج پای کار آورد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه فتنه 1388 را می‎توان از دهه 70 مورد بررسی قرار داد تصریح کرد: ایجاد فتنه 88 در یک برنامه‎ریزی 10 ساله محقق شده بود و دشمنان تمام توان خود را گذاشتند تا از درون انقلاب را به نابودی بکشند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با توپ، تانک، کشتار حفظ نشد و ادامه هم پیدا نمی‎کند و مسیر ما همان مسیری است که امام خمینی (ره) قبل از انقلاب برای ما ترسیم کرده است.

بابایی افزود: این مسیر تکیه بر ارزش‎ها و آشنایی جوانان با اصول و اندیشه‎های دینی است و ما به دنبال این هستیم تا همانند اوایل انقلاب که تمام گردان‎ها و گروه‌های ما کارخانه آدم‌سازی بوده‎اند در این راستا حرکت کنیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول