اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس:

کرسی‌های آزاداندیشی در فارس تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس از تقویت کرسی‌های آزاداندیشی در فارس خبر داد.

کرسی‌های آزاداندیشی در فارس تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، یحیی صادقی بعد از ظهر امروز در گردهمایی رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه پنج که با حضور معاون وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان در دانشگاه شیراز برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه دانشگاه‌ها در تحولات سیاسی اجتماعی، مطالبه عدالت و دفاع از ارزش‌های اسلامی از سوی دانشجویان را بی‌بدیل دانست.

دبیر کمیسیون دانشجویی استان فارس یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسئولان دانشگاه‌ها و دانشجویان را ایجاد و گسترش کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها دانست و با اشاره به پیگیری و همکاری مثبت بیشتر دانشگاه‌های این استان برای تحقق این برنامه، از روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خواست با همکاری و همدلی مضاعف با دانشجویان، متفکرین و پژوهش‌گران صاحب‌نظر بر تقویت هرچه بیشتر کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها اهتمام ورزند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس در ادامه سخنان خود گفت: فضای امروز دانشگاه‌ها، به برکت انقلاب اسلامی، فضای تعهد، اخلاق، دانش، شادابی و نشاط جوانی است.

صادقی با اشاره به بازدیدهای خود از خوابگاه‌های دانشجویی در سال 91 و طرح برخی مسائل صنفی از سوی دانشجویان افزود: ظرفیت خوابگاه‌ها، امکانات رفاهی، حمل و نقل و فعالیت‌های فوق برنامه، از جمله مسائل مورد توجه دانشجویان است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته، با طرح این موضوعات در جلسات کمیسیون دانشجویی این استان، برای حل این کمبودها تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول