اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

طرح مهر ماندگار از ابتکارات دولت احمدی‌نژاد است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: طرح مهر ماندگار از جلوه‌های مهم خدمت‌رسانی و از طرح‌های ابتکاری دولت خدمتگزار احمدی‌نژاد در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور است.

طرح مهر ماندگار از ابتکارات دولت احمدی‌نژاد است

حسین کیخا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل در زمینه طرح‌های مهر ماندگار اظهار داشت: طرح مهر ماندگار از جلوه‌های مهم خدمت‌رسانی و از طرح‌های ابتکاری دولت خدمتگزار احمدی‌نژاد در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور است.

وی افزود: دولت در این طرح سعی می‌کند تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام و زیربنایی کشور را تا پایان دولت دهم آماده و به بهره‌برداری برساند و بستر را برای خدمت‌رسانی بهتر دولت بعدی فراهم کند.

فرماندار زابل بیان داشت: در شهرستان زابل طرح‌های تکمیل بزرگراه زابل به زاهدان، بزرگراه زابل به هیرمند، کمربندی شهر، دانشکده بهداشت، تصفیه‌خانه بزرگ آب شهرهای سیستان و خط دوم انتقال آب از چاه نیمه‌ها به شهر زابل در طرح مهر ماندگار قرار گرفته است.

کیخا گفت: امید می‌رود با بهره‌برداری و تکمیل این پروژه‌ها، غبار محرومیت از چهره منطقه به کلی زدوده و بستر برای سرمایه‌گذاری و توسعه پرشتاب فراهم شود.

وی با اعلام اینکه دولت با اجرای پروژه مهر ماندگار شعار عدالت محوری خود را به اثبات رساند به مدیران تأکید کرد: همت و تلاش‌های خود را مضاعف کنند تا این پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول