اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محله دولت‌آباد یاسوج

نخستین کتابخانه محله‌ای کهگیلویه و بویراحمد ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین کتابخانه محله‌ای کهگیلویه و بویراحمد در محله دولت‌آباد یاسوج ساخته می‌شود.

نخستین کتابخانه محله‌ای کهگیلویه و بویراحمد ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نادر حسینی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه کتابخانه‌های عمومی در دولت‌آباد این شهر اظهار داشت: کتابخانه دولت‌آباد شهر یاسوج نخستین کتابخانه محله‌ای در استان است که کار ساخت آن از محل اعتبارات ملی شروع شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 750 و زیربنای 373 مترمربع در یک طبقه به صورت اسکلت فلزی توسط شرکت عمران و مسکن‌سازان کهگیلویه و بویراحمد شروع و تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به ساخت کتابخانه محله‌ای در چند محله شهرهای استان گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با چند خیر نیکوکار جهت واگذاری زمین کار مطالعه و ساخت کتابخانه‌های محله‌ای در استان آغاز می‌شود.

حسینی به ساخت و تکمیل دیگر پروژه‌های عمرانی توسط کتابخانه‌های عمومی استان اشاره کرد و گفت: از مجموع ساخت و ساز هفت باب کتابخانه عمومی در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد چهار باب توسط بسیج سازندگی، دو باب توسط راه، مسکن و شهرسازی و یک باب نیز توسط شرکت عمران و مسکن‌سازان در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: با احداث کتابخانه‌های عمومی گام بلندی در ترویج فرهنگ کتابخوانی و توجه به نیازهای فرهنگی جوانان در استان برداشته ‌می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول