اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

کاهش 12 درصدی طلاق در استان قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان قم از کاهش 12 درصدی طلاق در سه ماه نخست سال جاری در استان قم نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کاهش 12 درصدی طلاق در استان قم

ولی‌الله عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد اداره کل ثبت احوال استان قم در سه ماه نخست سال جاری گفت: میزان طلاق در استان قم طی سه ماهه نخست سال جاری از کاهش قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری 590 مورد طلاق در استان قم به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 672 مورد، ثبت طلاق در استان قم 12 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم ادامه داد: در خرداد ماه سال جاری هم 194 مورد طلاق در استان قم به ثبت رسیده است.

عسگری تصریح کرد: از 194 مورد طلاق ثبت شده در خرداد ماه سال جاری تعداد 190 مورد مربوط به حوزه شهری و چهار مورد مربوط به حوزه روستایی بوده است.

وی بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری همچنین از تمام ازدواج‌های ثبت شده در استان قم 930 مورد مربوط به ازدواج شهری و 11 مورد مربوط به ازدواج روستایی بوده است.

عسکری ادامه داد: در مدت یاد شده 3 هزار و 220 مورد ازدواج در استان قم به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فوت 453 نفر در خرداد ماه اشاره کرد و گفت: از تعداد یاد شده 46 درصد مربوط به زنان و 54 درصد مربوط به مردان بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم یادآور شد: در این سه ماه نخست سال هزار و 400 فوت در استان قم به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول