اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

اعتبارات عمرانی در دشتستان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبارات عمرانی در دشتستان افزایش می‌یابد.

اعتبارات عمرانی در دشتستان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: شناسایی مشکلات موجود در شهرها و روستاهای مختلف در دشتستان مورد تاکید قرار دارد که نباید در این زمینه کوتاهی شود.

وی ادامه داد: به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان دشتستان شاهد بازدید از نقاط مختلف شهرستان و برگزاری جلسات متعدد با بخشداران، شهرداران، شوراهای اسلامی و دهیاران بخش‌های شهرستان بوده‌ایم و در این نشست‌ها و بررسی‌ها برای رفع مشکلات این شهرستان کوشیده‌ایم.

خسروی خاطر نشان کرد: مسائل و مشکلات فراوانی در شهرستان دشتستان وجود دارد که با اعتبارات محدود نمی‌توان آنها را یکباره رفع کرد و بر اساس اولویت‌ها تمام توان خود را برای توسعه شهرستان و رفع مشکلات به کار خواهیم گرفت.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه برخی از پروژه‌های شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار هستند ابراز داشت: برخی از پروژه‌ها از دغدغه‌های مهم مردمی هستند و مردم تاکید زیادی بر اجرای آنها دارند که تمام توان و پتانسیل خود را در راستای رفع آنها به کار خواهیم گرفت.

خسروی با اشاره به معیارهای اولویت‌بندی اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: شاخص‌هایی همچون جمعیت، محرومیت، موقعیت جغرافیایی و نیازهای شهرستانی از مسائلی است که در اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی اثرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات تملک و دارایی اعتبارات خوبی برای شهرستان دشتستان جذب شد و در سال جاری نیز تلاش خود را برای افزایش میزان اعتبارات به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی مورد نیاز به کار خواهیم گرفت.

فرماندار دشتستان در همین راستا گفت: سال گذشته در مرحله اولیه شاهد توزیع 45.5 میلیارد تومان بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان بودیم که این میزان به 64 میلیارد تومان افزایش یافت.

خسروی ادامه داد: در سال گذشته با افزایش اعتبارات شهرستان، اعتبارات اختصاصی به بسیاری از دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان به طور چشمگیر افزایش یافت و این امر در رفع نیازها بسیار اثرگذار خواهد بود.

خسروی تاکید کرد: در افزایش میزان اعتبارات، اعتبارات تخصیصی به تمامی شهرداری‌های شهرستان دشتستان افزایشی چشمگیر داشته است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول