اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه:

15 طرح عمرانی ارومیه جزو طرح مهر ماندگار هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار ارومیه گفت: 15 طرح عمرانی ارومیه در قالب طرح مهر ماندگار قرار گرفتند.

15 طرح عمرانی ارومیه جزو طرح مهر ماندگار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جواد شریف‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای تامین مسکن که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، با اشاره به پروژه‌های مهر ماندگار اظهار داشت: با توجه به مصوبه دولت دهم پروژه‌هایی که بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در قالب طرح‌های ضربتی قرار گرفتند که برای اتمام این طرح‌ها اعتبار مورد نیاز تزریق می‌شود.

وی پروژه مهر ماندگار را حرکت مثبت دانست و افزود: بیش از 850 طرح در کشور در این طرح قرار گرفته است.

شریف‌نژاد با بیان اینکه در سومین سفر دولت به استان 80 طرح مورد بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: 45 طرح در استان در قالب طرح ماندگار قرار گرفتند که 15 مورد مربوط به ارومیه است که برای اتمام آنها یک‌هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

فرماندار ارومیه ادامه داد: استادیوم 15هزار نفری، راه‌آهن ارومیه-مراغه، پروژه‌های شهرچای و باران‌دوز، تالار مرکزی ارومیه، دانشکده دندانپزشکی، آزمایشگاه رفرنس ارومیه، بیمارستان 450 تخت خوابی و کارخانه فولاد سنگین ارومیه از جمله طرح‌های مهر ماندگار هستند.

وی ادامه داد: سد چپرآباد و سیلویه اشنویه نیز در این طرح قرار دارند که اعتبارات مورد نیاز آنها نیز تزریق شده است.

شریف‌نژاد گفت: دولت برای اتمام این طرح عظیم ملی تلاش مظاعف می‌کند و به تبع آن مسئولان استانی و شهرستانی موظف هستند تا نهایت توان و تلاش خود را به کار گیرند تا این طرح عظیم ملی به بار بنشیند.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 899 واحد در این شهرک در قالب 33 تعاونی در حال احداث است، بیان کرد: از این تعداد 400 واحد در مرحله اتمام نازک کاری و رو به تحویل است ولی به دلیل نبود امکانات شرکت‌های خدمات رسان فعلا به بهره‌برداری نرسیده است.

فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: بیش از 30 درصد طرح‌های عمرانی استان در شهرستان ارومیه در حال اجراست که با توجه به حجم بالای هزینه‌های اختصاص یافته به این طرح‌ها توجه به کیفیت اجرای طرح‌ها، کاهش هزینه‌های مازاد طرح‌ها و تسریع در اتمام پروژه‌ها در برخورداری مردم از مزایای آنها ضروری است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول