اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مشورتی گردشگری کشور:

توسعه گردشگری استان‌ها نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مشورتی گردشگری کشور بر لزوم هماهنگی و برنامه‌ریزی هرچه بیشتر برای توسعه گردشگری در استان‌ها تاکید کرد.

توسعه گردشگری استان‌ها نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی عصر امروز در حاشیه هماهنگی مسئولان برای نخستین جشنواره گل محمدی در "عنصرود" اسکو در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: تشکیل و راه‌اندازی این شورای مشورتی فرصت مناسبی را برای تعامل و ارائه راهکارهای مناسب برای توسعه گردشگری استان‌ها فراهم می‌کند.

وی با ابراز خرسندی از تشکیل کارگروه گردشگری هیئت دولت و تشکیل شورای مشورتی برای این کارگروه گفت: بخش اعظمی از گردشگران خارجی به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کنند بنابراین توجه به موضوعات استان‌های مختلف کشور در این شورا ضروری بود.

محمدی همچنین با تاکید بر لزوم تقویت گردشگری، این صنعت را بر تمام حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و روابط خارجی تاثیرگذار دانست.

سفر 500 هزار گردشگر سلامت خارجی  به آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی در حوزه گردشگری سلامت جزو استان‌های سرآمد کشور است، افزود: سال گذشته 500 هزار نفر گردشگر سلامت وارد این استان شدند.

وی تصریح کرد: آذربایجان‌شرقی دارای امتیازات بالقوه‌ای در زمینه گردشگری سلامت است و  با تمرکز بر روی این امکانات، می تواند به صورت موفق وارد عرصه توریسم درمانی شود.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول