اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خواستار شد

اطلاع‌رسانی درست خدمات دولت به مردم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: باید تلاش کرد که خدمات و فعالیت‌های دولت به مردم اطلاع‌رسانی شود.

اطلاع‌رسانی درست خدمات دولت به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمات از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: توجه به شعار سال باید در اولویت برنامه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوده و در این زمینه باید روسای دستگاه‌ها با توجه به مسئولیت خود در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

وی افزود: کارهای خوبی در بخش‌های راه‌، اجرای طرح هادی روستایی و همچنین عمران شهری در شهرستان صورت گرفته و انعکاس اقدام‌ها بیانگر عملکرد دولت و مسئولان شهرستان است که باید تلاش کرد این خدمات و فعالیت‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه باید دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف شعار سال برنامه یک ساله ارائه دهند، ابراز داشت: تدوین برنامه به امور نظم می‌دهد، ولی باید برنامه‌ای تدوین شود که بتواند فعالیت‌های دستگاه‌ها را سامان داده و در رسیدن به آرمان‌ها و اهداف سازمانی کمک کند‌.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال احداث در شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: باید تلاش کرد که با توجه به فرصت باقی مانده از دولت دهم، مشکلات پروژه‌های نیمه تمام رفع شده و پروژه‌هایی که به عنوان پروژه‌های مهر ماندگار محسوب می‌شوند به موقع به اتمام برسند.

نوری‌پور به برگزاری سومین همایش روزی برای خرم‌دره اشاره و اضافه کرد: این همایش بیشتر در راستای تولید و سرمایه‌گذاری در شهرستان برگزار شد که آثار مثبتی در همه زمینه‌ها به همراه داشت که امیدوار هستیم با استمرار این همایش در سال‌های آتی و حضور فعال سرمایه‌گزاران، زمینه رشد و توسعه روزافزون شهرستان فراهم شود.

وی افزود: شناسایی ظرفیت‌های شهرستانی و ارائه راهکارهایی برای برخی از موانع سرمایه گذاری در شهرستان از دیگر اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول