اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

اطلاع‌رسانی طرح شبنم در دستور کار باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند اجرای طرح‌ شبنم را از طرح‌های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و گفت: اطلاع‌رسانی این طرح باید مورد توجه باشد.

اطلاع‌رسانی طرح شبنم در دستور کار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند اظهار کرد: طرح شبنم در راستای شناسایی کالای قاچاق نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به شیوع تب کریمه کنگو افزود: لازم است از سوی مراجع ذی‌ربط به ویژه نیروی‌ انتظامی توجه بیشتری در زمینه جلوگیری از قاچاق دام به شهرستان صورت گیرد.

فرماندار بیرجند اجرای طرح‌ شبنم را از طرح‌های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و گفت: اطلاع‌رسانی این طرح باید مورد توجه باشد.

 

معاون نظارت و برنامه‌ریزی صدا و سیمای مرکز خراسان‌ جنوبی نیز در این نشست گفت: صدا و سیما در راستای مبارزه با قاچاق کالا تولیدات و مستنداتی را در دست ساخت دارد.

غلامرضا شیدایی به نظرسنجی انجام شده از مردم شهرستان بیرجند اشاره کرد و افزود: در این نظرسنجی 65 درصد تمایل به خرید کالای ایرانی و 34 درصد تمایل به خرید کالای خارجی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: در این راستا باید تلاش بیشتری شود و کیفیت کالاهای ایرانی به حداکثر برسد تا مردم برای خرید این کالاها تمایل داشته باشند.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی صدا و سیمای مرکز خراسان‌ جنوبی یادآور شد: بر اساس این پژوهش‌ها برنامه‌ریزی می‌شود تا تولید تعدادی برنامه زنده نیز در دستور کار باشد تا مردم به خرید کالاهای ایرانی تمایل بیشتری پیدا کنند.

شیدایی از ساخت مستندی با عنوان "تجارت سیاه" نیز خبر داد و گفت: مؤسسات و سازمان‌هایی که به تولید کالاهای داخلی فعالیت دارند باید کیفیت کالای خود را بالاتر ببرند.

نماینده سازمان جهاد کشاورزی بیرجند نیز اظهار کرد: بر اساس روندی که در مدیریت جهاد کشاوررزی در مورد تحویل سوخت به متقاضیان انجام می‌شود ذخیره‌سازی زاید سوخت تنها در موارد خاصی مثل مرغداری‌ها و گلخانه‌ها وجود دارد.

علی موسوی ادامه داد: در مرغداری‌های سطح استان در صورتی احتمال ذخیره‌سازی زاید وجود دارد که جوجه از بین برود که این احتمال بسیار ضعیف است.

در پایان این جلسه در مورد نظارت بیشتر بر ورود دام به علت شیوع تب کریمه کنگو تأکید شد که در این راستا نیروی انتظامی باید توجه بیشتری برای جلوگیری از ورود دام قاچاق به شهرستان داشته باشد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول