اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم خبر داد

استقرار 3 واحد امداد هوایی برای پوشش محورهای استان قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استاندار قم همچنین از استقرار سه واحد امداد هوایی در سطح استان خبر داد و گفت: این واحدها آمادگی کامل برای پوشش محورهای استان را دارا هستند.

استقرار 3 واحد امداد هوایی برای پوشش محورهای استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اعیاد شعبانیه، محسن اروجی با اشاره به حضور خیل عظیم زائران در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: در همین راستا برای آرامش خاطر و برقراری امنیت و بهداشت زائران کریمه اهل‌بیت و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران تمهیدات زیادی از ماه‌های قبل پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ویژه امدادی و امور بهداشتی در خصوص زائران مسجد مقدس جمکران خاطر نشان کرد: برای رفاه حال زائران در امور بهداشتی و درمانی ست کامل بیمارستان سیار را با تمام امکانات و تخصص‌ها در جمکران نصب شده و آماده خدمت‌رسانی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم از استقرار شش دستگاه اتوبوس آمبولانس و 37 موتورلانس در سطح استان خبر داد و گفت: تعداد قابل توجهی آمبولانس نیز هم در محورهای منتهی به استان و هم مسجد مقدس جمکران مستقر کردیم.

وی همچنین تاکید کرد: اکیپ‌های مختلف امدادی را در مسجد مقدس جمکران مستقر کردیم که آرامش خاطر نمازگزاران و کسانی که در مراسم مسجد شرکت می‌کنند، فراهم شود.

اروجی همچنین از استقرار سه واحد امداد هوایی در سطح استان خبر داد و گفت: مسجد مقدس جمکران، عوارضی محور قم – تهران و سلفچگان مکان‌های استقرار واحد امداد هوایی است که آمادگی کامل برای پوشش محورهای استان را دارا هستند.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر تمهیدات انجام شده پلیس راه در تمام محورهای استان مستقر شده است و امنیت این محورها را بر عهده دارند ضمن اینکه با استان‌های مجاور نیز مکاتبه شده است تا نیروهای خود را در محورهای منتهی به استان قم مستقر کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه تاکنون مشکلی در مسیر تردد به مسجد مقدس جمکران نداشتیم یادآور شد: امیدواریم با همکاری همه هم‌میهنان و مردم عزیز و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی این ایام را بدون حادثه سپری کنیم.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول