اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار آبادان اعلام کرد

برگزاری دوره‌های آموزش "سلامت و روان" در کمیته امداد آبادان

خبرگزاری فارس: مشاور فرماندار آبادان در امور بانوان گفت: دوره‌های آموزش "سلامت و روان" در کمیته امداد آبادان برای مددجویان زیرپوشش این اداره برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزش "سلامت و روان" در کمیته امداد آبادان

مهسا سادات محسنی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به پیشنهاد امور بانوان فرمانداری آبادان و همکاری کمیته امداد مصمم شدیم با برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت جسم، روان و تغذیه، دختران مددجو و آماده ازدواج را در مسیر یک زندگی مشترک موفق همیاری کنیم.

وی افزود: در این کلاس‌ها علاوه بر موارد فوق آموزش بیماری‌های خاص زنان، مدیریت اقتصاد و شناسایی مواد مخدر و بیماری اعتیاد برای 64 نفر از دختران در شرف ازدواج زیرپوشش کمیته امداد آبادان ارائه می‌شود.

مشاور فرماندار آبادان در امور بانوان تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی با همکاری شش مربی در کمیته امداد منطقه برگزار می‌شود که امیدواریم با گسترش کار در این زمینه بتوان اینگونه دوره‌ها را برای عموم دختران شهرستان نیز برپا کرد.

وی با بیان اینکه افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی علاوه بر کمک‌های مادی نیازمند سلامت روحی و معنوی نیز هستند، گفت: باید با تقویت روحیه بانوان مددجو آنها را برای ادامه راه و یک زندگی ایده‌آل تشویق کرد تا اعتماد به نفس و روحیه خود را از دست ندهند.

محسنی‌فر در پایان گفت: اجرای 18 دوره طرح رحمت در مراکز مذهبی و 16 دوره طرح بارقه نور در روستاها و حاشیه شهرستان آبادان از دیگر برنامه‌های کمیته بانوان فرمانداری آبادان است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول