اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

بانوان برای گسترش حجاب دست به کار شوند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه آمل گفت: مردم به ویژه بانوان برای رعایت عفاف و حجاب در جامعه خود دست به کار شوند.

بانوان برای گسترش حجاب دست به کار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌السلام محمدعلی رحمانی آمل امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به وقایع روز بیان داشت: امروز مردم بحرین تاوان ایستادگی و استقامت خود را پس می‌دهند. آل‌خلیفه و آل‌سعود واقعا در بحرین و عربستان شیعه‌کشی می‌کنند.

امام جمعه آمل با بیان اینکه امروز تنها توطئه‌ای که کشور را تهدید می‌کند تحریم است، افزود: ایران تاکنون تمامی توطئه‌های استکبار را به خودشان بازگردانده است و این تهدید نیز عملی نخواهد شد.

رحمانی با اشاره به دیدار امروز استاندار مازندران با مردم آمل با تاکید بر اینکه این روال دیدارهای مردمی تنها در حکومت اسلامی قابل مشاهده است، اظهار داشت: در گذشته مدیران به دنبال تفریح و خوشگذرانی خود بودند و دیدار با مدیران یک شهر و منطقه کار هر کسی نبود.

وی افزود: در انقلاب اسلامی مردم و دولت و حکومت یکی هستند و این از برکات انقلاب در ایران است.

امام جمعه آمل با اشاره به روز مالیات تصریح کرد: امیدواریم اوضاع به گونه‌ای شود که دیگر معوقه مالیاتی در کشور نداشته باشیم.

وی با اعلام اینکه مردم باید آبرومند و پاکیزه وارد مساجد شوند، یادآور شد: مساجد جایگاه عبادت با خداوند است و باید با آدابی خاص به نیایش حق پرداخت.

رحمانی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت حجاب در جامعه زنان و دختران محجبه باید خود وارد میدان شوند، گفت: این بانوان هستند که باید حجاب اسلامی را در جامعه گسترش داده و برای دیگران الگویی باشند.

انتهای‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول