اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته آینده

طرح مقابله با بدحجابی در نیشابور اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور گفت: طرح مقابله با بدحجابی و بدپوششی در نیشابور از روز شنبه، 17 تیرماه اجرا می‌شود.

طرح مقابله با بدحجابی در نیشابور اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از پایگاه خبری پلیس،  محمدحسن امیری اظهار کرد: کانون خانواده نقش اساسی را در امنیت اجتماعی دارا است و مورد توجه نظام مقدس اسلامی نیز هست که این امر سبب شده تا دشمنان قسم خورده انقلاب با ترفندهای گوناگون و با بهره‌گیری از مکانیزم‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و غیره سعی در سوق دادن جوانان به استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای را داشته و از آن طریق ضربه زدن به امنیت ملی و احساسات روانی جامعه را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن کمرنگ کردن سنت ملی و واجب دینی (خانواده) و رواج این پدیده موسوم بدحجابی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و این امر، گاه سبب شده که نوعی نارضایتی عمومی و آزار روحی خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را به‌دنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این فرماندهی با هماهنگی مقام قضایی طرح برخورد با بدحجابی را با توجه به وجود تفرجگاه‌های فراوان و موقعیت ممتاز شهرستان در بحث گردشگری، از روز شنبه، 17 تیرماه در سطح تمام شهرستان تشدید می‌کند.

 انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول