اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن میلاد حضرت امام زمان (عج) در بردخون

بردستانی: در دنیای امروز نیاز به پشتوانه حقیقی ولی عصر داریم

خبرگزاری فارس: یک مبلغ دینی در بردخون کفت:‌ در دنیای امروز نیاز به پشتوانه حقیقی ولی عصر داریم پس علاوه بر انجام اعمال آن حضرت به یاد امام زمان باشیم و در کارهای خیر ایشان را شریک کنیم.

بردستانی: در دنیای امروز نیاز به پشتوانه حقیقی ولی عصر داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون حجت‌الاسلام عبدالعماد بردستانی ظهر امروز در جشن بزرگ میلاد امام زمان در جمع پرشور مردم بردخون به تشریح وظایف مردم نسبت به آن حضرت پرداخت و گفت: نخستین وظیفه ما نسبت به امام زمان(عج) شناخت ایشان است.

وی افزود:اعتقاد به منجی در همه مکاتب و ادیان وجود داشته است که برخی بیان می‌کنند در آینده به دنیا می‌آید ولی شیعیان بر این واقعیت معتقدند که امام زمان حدود 1200 پیش متولد شده و اکنون در میان مردم است و به اذن خداوند ظهور می‌کند.

وی اضافه کرد: با ظهور امام زمان عدل و عدالت در زمین اجرا می‌شود پس نیاز است امام زمان خود را بشناسیم زیرا این عیب و نقص است که به اموری توجه داریم که چندان ارزشی ندارد اما در زمینه مهدی صاحب الزمان(عج) آنچنان که شایسته است شناخت نداریم.

این مبلغ دینی ادامه داد: این مناسبت‌ها تلنگری به همه ما است تا ذره‌ای مطالعه کنیم و به عنوان منتظر واقعی و راستین که محتاج شناخت هستیم همواره برای ظهور آن حضرت آماده شویم و تلاش کنیم.

وی با انتقاد از اینکه خود را سرگرم دنیا کرده‌ایم تصریح کرد: باید علم خود را نسبت به امام زمان(عج) افزایش دهیم و نسبت به معنویات توجه بیشتری داشته باشیم که در دنیای امروز نیاز به پشتوانه حقیقی ولی عصر داریم پس علاوه بر انجام اعمال آن حضرت به یاد امام زمان باشیم و در کارهای خیر ایشان را شریک کنیم.

بردستانی خاطر نشان کرد: اگر امام زمان را دوست داریم باید به نائب ایشان عشق بورزیم و از وی اطاعت کنیم زیرا در وصیت نامه بیش از 90 درصد شهدا سفارش شده که امام را رها نکنید پس حب رهبر را در دل زنده کنیم و عاشقانه دوستش داشته باشیم.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در همه مراحل و سختی و مشکلات یار و یاور انقلاب و نظام بوده و اگر رهنمودهای ایشان نبود شاید هر یک از خطرات و حوادث می‌توانست نظام را نابود کند.

در ادامه گروه مداحی عاشقان حجت با مولودی‌خوانی حمزه و علی واعظ به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول