اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار یک میلیارد ریالی

آب‌نمای ریتمیک آبادان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریالی، آب‌نمای ریتمیک این منطقه راه‌اندازی شد.

آب‌نمای ریتمیک آبادان راه‌اندازی شد

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص احداث آب‌نمای موزیکال روبه‌روی کلیسای این منطقه اظهار کرد: با توجه به سلایق مختلف شهروندان و برای جلوگیری از مسائل حاشیه‌ای، استفاده از سیستم ریتمیک بدون موزیک را برای احداث آب‌‌نمای موزیکال این منطقه در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: این اقدام همچنین در راستای بهسازی محیط شهری برای نخستین‌بار در آبادان بعد از آب‌نمای میدان کفیشه انجام شده است.

شهردار آبادان در خصوص اعتبار هزینه شده برای این منظور تصریح کرد: اعتبار این پروژه یک میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری بوده است که جا دارد از کارکنان شهرداری آبادان در راستای همت مضاعفشان با اجرای پروژه‌های شهری تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه از شهروندان می‌خواهیم از وسایل نصب شده در سطح شهر که برای زیبایی محیط و زندگی خودشان است کمال دقت و مراقبت را کنند، گفت: مهمترین ویژگی این آب‌نما، تصفیه آب به صورت صنعتی بوده که لازم به ذکر است تمام تجهیزات آن از کشور آلمان و از طریق مرز ترکیه وارد شده است.

شیرازی با بیان اینکه بیش از 30 برنامه به حافظه این دستگاه سپرده شده است، خاطرنشان کرد: این آب‌نما به مدت سه ماه است که در دو نوبت صبح و بعداز ظهر مشغول بکار بوده و تاکنون کوچکترین مورد شوری بر روی تجهیزات آن دیده نشده است.

وی در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و شکوفایی بخش‌های مختلف شهری است زیرا آبادان باید با همت جمعی مسئولان و تعامل مضاعف شهروندان به روزهای آبادانی و جایگاه واقعی خود بازگردد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول