اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

مسابقه خلاصه‌نویسی درس‌هایی از قرآن در کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری مسابقه خلاصه‌نویسی برنامه درس‌هایی از قرآن ویژه ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور در سطح استان خبر داد.

مسابقه خلاصه‌نویسی درس‌هایی از قرآن در کردستان برگزار می‌شود

کامل گلباغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این مسابقه ویژه ماه مبارک رمضان و برای دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی راهنمایی، متوسطه و داوطلبان آزاد در رشته‌های خلاصه‌نویسی، چکیده‌نویسی، پاورپوینت و روش الکترونیکی از برنامه درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام قرائتی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج و گسترش فرهنگ غنی قرآنی در بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان، ایجاد بستر مناسب برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با مفاهیم قرآنی و تامین اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف مردم عنوان کرد.

به گفته مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید حداقل 15 برنامه را به صورت مکتوب یا پاورپوینت در قالب سی.دی خلاصه کنند.

گلباغی افزود: این مسابقه به صورت متمرکز برگزار می‌شود، از این رو شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی واقع در تهران خیابان فلسطین حد فاصل میدان فلسطین و خیابان انقلاب کوچه شهید نایبی پلاک 7، صندوق پستی 454 – 15655 ارسال کنند.

مسئول امور مساجد کردستان با بیان اینکه آثار بر اساس سطح تحصیلات شرکتکنندگان ارزشیابی می‌شود، اظهار داشت: در ارزیابی آثار، گویا و رسا بودن متن و محتوا، زیبانویسی و رعایت نکات ادبی،‌ طراحی و تذهیب، ابداع و نوآوری، فهرست‌نویسی و ذکر عناوین اصلی و فرعی مورد توجه است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات خلاصه‌نویسی برنامه‌های درس‌هایی از قرآن ویژه‌ سطوح مختلف همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

گفتنی است، این مسابقه توسط موسسه ترویج فرهنگ قرآنی و با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی مدیریت توسعه فناوری اطلاعات آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول