اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

آغاز تمرینات ابومسلم زیر نظر غلامحسین پیروانی

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه ابومسلم مشهد گفت: تمرینات تیم فوتبال ابومسلم خراسان از امروز و زیر نظر غلامحسین پیروانی کلید می‎خورد.

آغاز تمرینات ابومسلم زیر نظر غلامحسین پیروانی

سیدهاشم حسینی سرپرست باشگاه ابومسلم در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد در ارتباط با آغاز تمرینات تیم ابومسلم، اظهار کرد: از ساعت 19 امروز در زمین چمن مجموعه ورزشی پارک ملت نخستین تمرین تیم زیر نظر غلامحسین پیروانی آغاز می‎شود.

وی افزود: هم‌چنین بازیکنان و کادر فنی جدید تیم به هوادران رسماً معرفی خواهند شد و تیم کارش را برای آماده‌سازی فصل آینده شروع خواهد کرد.

حسینی در ارتباط با بازیکنان جدید تیم تصریح کرد: در هفته گذشته حضور محمد رستمی از ملوان، حسین هوشیار از پرسپولیس، میلاد پورصف‌شکن از سپیدرود رشت و جواد ضیغمی در تیم قطعی شد.

وی افزود: به دنبال یک هافبک چپ نیز برای تیم هستیم و با چند گزینه صحبت کرده‎ایم که سابقه حضور در لیگ برتر و تیم‎های مطرح کشور را دارند.

سرپرست باشگاه ابومسلم در ارتباط با دستیاران غلامحسین پیروانی در کادر فنی این تیم تصریح کرد: پیروانی هنوز دستیارانش را به ما معرفی نکرده است اما به زودی این کار را انجام خواهد داد.

گفتنی است تاکنون جدایی عرفان اولروم، اشپیتیم آرفی، سعید عبدالله‌پور، سیداحمد محمدپور، مائیس عزیزیان و ایمان رضایی از تیم فوتبال ابومسلم قطعی شده است.

هم‌چنین قرارداد علی حق‌دوست، محسن آذرپاد، ناصر عباسی، سلمان زحمتکش، هادی اصغری، امید غلامی و فرزاد حمیدی تمدید شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول