اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسماعیلی:

جایگزینی الگوهای فوتبالی به جای ایثارگران با آموزه‌های دینی در تضاد است

خبرگزاری فارس: کارشناس برنامه رادیو معارف گفت: جایگزینی الگوهای فوتبالی از جمله بازیکنان یورو 2012 به جای ایثارگران با آموزه‌های دینی ما در تضاد است.

جایگزینی الگوهای فوتبالی به جای ایثارگران با آموزه‌های دینی در تضاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام‌ معصوم اسماعیلی یکشنبه‌شب در آئین جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان در حسینیه شهدای پاسدار کاشان با تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت: در قیامت تعداد زیادی از انسان‌ها را به دلیل اهمیت ندادن و ارزش قائل نشدن برای وقت، به عنوان قاتل محاکمه می‌کنند و باید جوابگو باشند.

وی افزود: یکی شاخصه‌های بارز حضرت علی‌اکبر(ع) که می‌تواند برای جوانان الگو باشد وقت‌شناسی است و جوانان باید وقت‌شناسی را از علی‌اکبر(ع) یاد بگیرند و چنانچه برای وقت خود برنامه نداشته باشند به علی‌اکبر(ع) جفا کرده‌اند.

اسماعیلی با اشاره به مطالب پیرامون جوانان در قرآن بیان داشت: رسول اکرم(ص) می‌گوید اگر جوان‌ها نبودند من نمی‌توانستم رسالت خود را انجام دهم.

این کارشناس برنامه رادیو معارف در ادامه با انتقاد از ترجیح دادن مسابقات یورو به دین توسط برخی از جوانان خاطرنشان کرد: جوانی که مسابقات فوتبال یورو در اروپا را به دین خود ترجیح می‌دهد و با شکست آلمان زانوی غم بغل می‌گیرد با آموزه‌های دینی ما در تضاد است.

وی تصریح کرد: جوانان ما باید جوانانی را که در راه دفاع از آرمان‌های اسلام جان خود را نثار کردند و به شهادت رسیدند و امنیت امروز را مدیون آنها هستیم را الگوی خود قرار دهند نه اینکه از باخت آلمان در یورو 2012 زانوی غم بغل بگیرد.

مراسم میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و جوانان بسیجی کاشان در حسینیه شهدای پاسدار این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول