اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان قدس

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان قدس از برپابی نمایشگاه طرح ضیافت همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان قدس

رحمان علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قدس اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان قدس برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با محوریت تهیه اقلام مواد غذایی و ضروری سبد خانوار که از اهمیت بیشتری برخوردار است، برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: کالاهای اساسی خانوار که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد عبارتند از مواد پروتئینی، خواربار، گوشت، مرغ، میوه و تره‌بار و ... که با نرخ مصوب به شهروندان ارائه خواهد شد.

علیزاده بیان کرد: امسال تلاش شده بنکداران و تولیدکنندگان شهرستان در برپایی نمایشگاه حضور فعال داشته باشند تا از دخالت واسطه‌گران و سودجویان جلوگیری شود.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان قدس هدف از برپایی این نمایشگاه را عرضه کالا با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی افزود: تمام کالا و اجناس این نمایشگاه پنج تا 10 درصد زیر قیمت عرف بازار و همچنین توسط اصناف خود شهرستان عرضه می‌شود.

علیزاده تصریح کرد: نمایشگاه طرح ضیافت به مدت 10 برپا خواهد شد و مردم می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر مایحتاج و کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از این نمایشگاه خریداری کنند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول