اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون مداحان چهارمحال و بختیاری:

مداحان نقش بسزایی در خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار دارند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون مداحان چهارمحال و بختیاری گفت: اینکه مبلغان و مداحان نقش بسزایی در خنثی‌سازی فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی برعهده دارند.

مداحان نقش بسزایی در خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی بعدازظهر امروز در نشست کانون مداحان این استان، اظهار داشت: برگزاری اردوهای آموزشی و بهره مندی از اساتید مجرب برای ارتقای سطح آگاهی ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه مبلغان و مداحان نقش بسزایی در خنثی‌سازی فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی برعهده دارند، گفت: فعالیت مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت چون مردم را با ارزش‌های اسلامی و انسانی آشنا می‌کند از اهمیت خاصی برخوردار است و این قشر نزد مردم احترامی خاص دارند.

توسلی خاطر نشان کرد: مداحان باید در فعالیت‌های خود به حقایق و واقعیت‌های دین مبین اسلام توجه داشته باشند و آنها را به طور دقیق و بدون تحریف برای مردم بازگو کنند تا مردم با مظلومیت ائمه اطهار (ع) آشنا شوند و برای حفظ ارزش‌های والای اسلامی بکوشند.

مسئول کانون مداحان چهارمحال و بختیاری از عملیاتی شدن کار شناسایی و صدور کارت به مداحان خبر داد و گفت: در نظر است در اولین فرصت ممکن با برگزاری آزمون و مصاحبه برای مداحان کارت شناسایی صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: صدور کارت شناسایی و امکان استفاده مداحان از کارگاه‌های آموزشی، ایجاد زمینه مناسب برای پیگیری اهداف صنفی مداحان، سطح‌بندی مداحان بر اساس توانایی و شئون حرفه‌ای و فعال‌تر شدن افراد تأثیرگذار در امر مداحی استان از مزایای عضویت در کانون مداحان است.

توسلی برگزاری جلسات با حضور مداحان در سطح استان را از دیگر برنامه‌های اجرای این کانون اعلام و ادامه داد: به مناسبت‌های گوناگون از مداحان دعوت به عمل خواهد آمد و با دعوت از شخصت‌های علمی مطرح در کشور شیوه‌های مداحی بررسی می‌شود.

وی از مداحانی که تاکنون فرم‌های کانون مداحان را تکمیل نکردند دعوت کرد با مراجعه به کانون مداحان شهرستان محل سکونت خود نسبت به تکمیل فرم‌های یاد شده اقدام کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول