اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حاشیه‌های آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: آیین تودیع و معارفه ششمین استاندار خراسان‌شمالی با حاشیه‌هایی همراه بود.

حاشیه‌های آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، وزیر کشور به همراه استاندار جدید خراسان‌شمالی و نماینده مردم شیروان و همچنین نماینده قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با یک فروند هواپیمای فرنشیب وارد فرودگاه بجنورد شدند.

 بخش بازرسی فرودگاه با وجود صدور کارت برای خبرنگاران از سوی استانداری اجازه ورود به محوطه باند فرودگاه را برای پوشش حضور وزیر و مصاحبه را نداده و خواستار ارائه کارت‌های ویژه شدند و خبرنگاران نتوانستند به خاطر این محدودیت در این بخش از مراسم حضور یابند، البته خبرنگار صدا و سیما مجوز ورود به محوطه فرودگاه و مصاحبه با وزیر کشور را پیدا کرده بود.

 وزیر کشور در حالیکه برای افتتاح دو طرح فرودگاه بجنورد را ترک می‌کرد، که در پاسخ به سؤالات مکرر خبرنگار فارس در مورد برنامه دولت برای تغییر استانداران،‌ صرفاً به اینکه این تغییر اکنون در حال انجام بوده و نمونه آن در استان برگزار می‌شود، بسنده کرد.

سفر وزیر کشور برای افتتاح مرکز ترک اعتیاد بانوان خراسان‌شمالی در شیروان با پیگیری‌های نماینده این شهرستان صورت گرفته و وزیر کشور پس از افتتاح این مرکز که در منطقه  زیارت شیروان قرار داشته بلافاصله به سمت بجنورد برای افتتاح کارخانه بیوکمپوست روانه شد.

 ثروتی نماینده بجنورد نیز در محل کارخانه کمپوست به جمع هیئت وزیر کشور پیوست.

در حالی که مقرر بود تا بر اساس دعوت‌نامه‌ها آیین تودیع و معارفه رأس ساعت 10 برگزار شود، این آیین با یک ساعت تأخیر ساعت 11 برگزار شد.

 در این مراسم هیچ جایگاهی برای خبرنگاران پیش‌بینی نشده و خبرنگاران به صورت پراکنده اقدام به تهیه اخبار تودیع و معارفه استاندار کرده و تعدادی از آنان از این وضعیت گلایه‌مند بودند.

 قطع و وصل مکرر برق از جمله حاشیه‌های این آیین بود که به خاطر بالا بودن میزان مصرف برق و روشن‌بودن اسپلیت‌ها، مکرراً برق سالن قطع شده که برخی خبرنگاران که در انتهای سالن بوده در فضای تاریک اقدام به تهیه خبر این مراسم کردند.

 مسئولان اکثر احزاب سیاسی در خراسان‌شمالی در این آیین شرکت کرده و مراسم را پیگیری می‌کردند.

معاون منابع انسانی استاندار خراسان‌شمالی اجرای آیین تودیع و معارفه را بر عهده داشت.

وزیر کشور پس از آیین تودیع و معارفه بلافاصله برای شرکت در نماز و پرواز به تهران سالن گلشن را ترک و با وجود سوال مکرر خبرنگاران، سوار خودروی ون شده و به هیچ یک از سؤالات پاسخ نداد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول