اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

اعتبارات پروژه‌های عمرانی آبپخش افزایش یافت

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: اعتبارات پروژه‌های عمرانی آبپخش در سال مالی جاری افزایش یافت.

اعتبارات پروژه‌های عمرانی آبپخش افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش سید محمود موسوی شامگاه شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش اظهار داشت: عمران، آبادانی و توسعه شهری آبپخش در یک ‌سال گذشته سرعت و روندی مطلوب داشته و توانسته‌ایم رضایت شهروندان را در این زمینه جلب کنیم.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: آبپخش از سه شهرک آبپخش، قلایی و بهرام‌آباد شکل گرفته و در یک ‌سال گذشته توانسته‌ایم پروژه‌هایی به منظور عمران و آبادانی هر سه شهرک اجرا کنیم که این امر بر اساس رعایت عدالت اجتماعی در اجرای پروژه‌های عمرانی صورت پذیرفته است.

موسوی با اشاره به اجرای 15 پروژه عمرانی در آبپخش بیان کرد: در حال حاضر شاهد اجرای همزمان 15 پروژه عمرانی در شهر آبپخش هستیم و از تمام توان خود برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی بهره خواهیم برد.

وی اضافه کرد: سامان‌دهی لاین شرقی خیابان انقلاب یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی آبپخش در سال جاری است و از تمام ظرفیت به منظور اجرای هر چه بهتر و مطلوب‌تر این طرح استفاده خواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به اعتبار 4 میلیارد ریالی این پروژه عمرانی یادآور شد: این پروژه بیشترین اعتبار پروژه‌های عمرانی آبپخش را به خود اختصاص داده و به منظور صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از صرف بیت‌المال این پروژه را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا خواهیم کرد.

شهردار آبپخش با اشاره به اجرای این طرح در سه مرحله اذعان کرد: اجرای این پروژه بر اساس برنامه‌ریزی کارشناسان شهرداری پیش می‌رود و بر اساس برنامه‌ریزی جدید کارشناسان شهرداری در سه مرحله شاهد اتمام پروژه سامان‌دهی خیابان انقلاب شهر آبپخش خواهیم بود.

موسوی گفت: در اجرای تمام پروژه‌های عمرانی در کنار کارشناسان فنی شهرداری حاضر بوده و همواره بر روند اجرای پروژه‌ها نظارت داشته‌ام.

وی بیان کرد: افزایش اعتبارات عمرانی آبپخش از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که به آن توجه داشته‌ایم و با پیگیری‌های فراوان در سال مالی 90 شاهد افزایش 900 میلیون ریالی اعتبارات عمرانی این شهر بوده‌ایم.

شهردار آبپخش ادامه داد: از فرماندار دشتستان، معاونین ایشان و مدیران اجرایی شهرستان که در یک‌ سال گذشته همکاری مطلوبی با شهرداری آبپخش داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

موسوی بیان داشت: درآمدزایی شهرداری آبپخش از مسائل مهمی است که با تمام توان به منظور توسعه عمرانی شهر آبپخش از آن بهره خواهیم برد و بازاریابی کارخانه آسفالت آبپخش از اقدامات مهمی است که شهرداری آبپخش به منظور درآمدزایی شهرداری انجام داده است.

شهردار آبپخش تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ تمام کارهای خود را پیش می‌بریم و تا پایان موعد مقرر شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی خواهیم بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول