اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فتنه 18 تیر ماهیتی تمام آمریکایی داشت

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فتنه 18 تیر ساخته و پرداخته دست سردمداران آمریکا بود که همراهی انگلیس و رژیم صهیونیستی و گمراهان داخلی را به همراه داشت.

فتنه 18 تیر ماهیتی تمام آمریکایی داشت

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به ابعاد فتنه 18 تیر سال 78 و حوادث کوی دانشگاه تهران اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اکنون استوارتر از هر زمان در مقابل هر تندباد فتنه‌ای ایستاده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تقریبا در هر دهه، انقلاب ما یک فتنه را پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: در دو دهه گذشته و به فاصله 10 سال فتنه 78 و 88 را شاهد بوده‌ایم.

نیکزاد افزود: آنچه که در فتنه‌ها بیش از هر چیز نمود پیدا کرده حضور بصیرت‌مندانه مردم در صحنه بوده و وجهی که کمتر به آن پرداخته شده رأفت و عطوفت رهبری و ولایت فقیه در قبال فتنه‌گران بوده است.

این مسئول ارشد اجرایی بیان کرد: متأسفانه ما مسئولان و همچنین کسانی که وظیفه تبیین وجوه مختلف حکومت اسلامی و به خصوص اصل مترقی ولایت فقیه را دارند کمتر از این رأفت و عطوفت برای نسل جوان سخن گفته‌ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در همه جای دنیا پس از هر فتنه‌ای برخوردهای خشونت‌بار با اصحاب فتنه می‌شود که نمونه این خشونت‌ها را در حادثه 11 سپتامبر از سوی مدعیان دروغین حقوق بشر مشاهده کردیم.

نیکزاد به شکنجه‌ها و اعدام‌ها و زندان‌های مخوف اشاره کرد و گفت: زندان گوانتانامو نمونه‌ای از این خشونت‌ها بود که آمریکا حتی برای شهروندان دیگر کشورها دست به چنین اعمالی می‌زد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عطوفت اسلامی در هنگامه بروز فتنه ادامه داد: در همین فتنه 88 به عیان دیدیم که رهبری با سعه صدر فتنه‌گران را دعوت به بازگشت به دامان انقلاب و مردم می‌کردند و در فتنه 78 نیز مشاهده کردیم چگونه افراد را با همه ظلمی که نسبت به نظام روا داشتند مورد لطف و مرحمت قرار دادند.

وی به درس‌آموز بودن این خصوصیت والای رهبری اشاره کرد و گفت: به واسطه چنین شاخصه‌ای رهبری انقلاب توانسته‌اند همچون کشتی‌بانی ماهر و تیزبین انقلاب را در برابر تندباد فتنه‌ها و توطئه‌ها حفظ کنند.

این مسئول، سرمنشأ همه فتنه‌ها و توطئه‌ها را آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: در فتنه 18 تیر نیز همین دشمنان و بدخواهان خارجی بودند که با فریب عده‌ای در داخل سعی در براندازی داشتند غافل از اینکه کشور دارای دیدبانی بصیر است که با همراهی ملت همیشه در صحنه می‌تواند فتنه‌هایی در مقیاس بزرگ‌تر و پیچیده‌تر را نیز در نطفه خفه کند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول