اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

عده‌ای در فتنه 88 به مقابله با اندیشه‌های امام برخاستند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: در فتنه 88 عده‌ای در لوای نام امام برای پیاده کردن اهداف استکبار به مقابله با اندیشه‌های امام برخاستند.

عده‌ای در فتنه 88 به مقابله با اندیشه‌های امام برخاستند

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از درمیان قهرمان رشید صبح امروز در نشست هم‌اندیشی علمای تشیع و تسنن استان که در اردوگاه پیشتازان انقلاب برگزار شد، با اشاره به شکست تحریم‌ها علیه ایران اظهار کرد:‌ وقت آن رسیده که جهانیان حقوق مشروع ملت ایران را به رسمیت شناخته و به جای تهدید و تحریم با زبان گفت‌وگو به نشست‌های 1+5 وارد شوند.

وی با بیان اینکه نبرد امروز مستکبران در مقابل اراده ملت‌ها، در عرصه اطلاعات و اخبار است، تصریح کرد: همه سرویس‌های امنیتی نظام سلطه با همکاری نیروهای اطلاعاتی سران مرتجع منطقه کانونی واحد برای مقابله با دستاوردها و ارزش‌های اسلام ناب و تفکرات امام راحل تشکیل داده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نقش مثبت جمهوری اسلامی در مناسبات منطقه‌ و فرامنطقه‌ای و انزوای روزافزون نظام سلطه ادامه داد: امروز ایران بزرگ‌ترین حریف غرب در منطقه و جهان است.

رشید از روحانیون به عنوان پرچمداران خط مقدم مبارزه با طاغوتیان یاد کرد و یادآور شد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات تحسین‌برانگیز خود در شناسایی عوامل توطئه، سرویس‌های امنیتی غرب را به چالش کشیده‌اند.

وی حملات سایبری غرب به تأسیسات و زیربناهای کشور را جنگ هوشمند دانست و اضافه کرد: باید با تمام قوا و تأسی از تعالیم اسلام در سایه وحدت و همدلی به مقابله با این تهدیدات برخیزیم.

استاندار خراسان جنوبی استفاده ابزاری از واژه وحدت را کار منافقان فتنه‌گر دانست و با اشاره به فتنه 88 ادامه داد: فتنه‌گران در لباس رنگارنگ تزویر به نبرد با ارزش‌ها آمدند و در لوای نام امام در واقع برای پیاده کردن اهداف استکبار به مقابله با اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب برخاستند.

رشید از قرآن به عنوان چراغ راه مؤمنان در فضای غبارآلود فتنه یاد کرد و گفت: اگر حضور به‌موقع علما نبود سران فتنه با همدستی منافقان و بهائیت لندن‌نشین انقلاب ملت ایران را تکه تکه کرده و مصادره می‌کردند.

وی ادامه داد: آنچه ایران اسلامی را در مقابل تجهیزات و تسلیحات پیشرفته جبهه شیطان به پیروزی رسانده، امدادهای غیبی حضرت حق در سایه ایمان، بصیرت و عشق به ولایت این مردم بدون تعصبات کورکورانه قومی، قبیله‌ای، نژادی و مذهبی است.

امام جمعه اهل سنت اسدیه نیز در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری منادی وحدت در جهان اسلام است.

مولوی سید احمد عبدالهی بعثت پیامبر اسلام (ص)‌ را زمینه‌ساز عزت بشر و اولاد آدم دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین هدف بعثت پیامبر (ص)‌ نجات بشریت از بند جهل، گمراهی، ظلم طاغوتیان و رهنمون ساختن آن‌ها به کمال قرب الهی است.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول