اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

تصویب 200 مصوبه مهم برای شهرستان ماسال

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از تصویب حدود 200 مصوبه مهم در جلسه شورای اداری ماسال برای توسعه این شهرستان خبر داد.

تصویب 200 مصوبه مهم برای شهرستان ماسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، مهدی سعادتی شامگاه شنبه در جمع خانواده‌های شهدا، فرهیختگان و مردم در مسجد جامع این شهر با اشاره به حضور تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان در ماسال اظهار داشت: سفرهای شهرستانی در راستای منویات مقام معظم رهبری و تلاش دولت احمدی‌نژاد صورت گرفته است.

وی از تصویب حدود 200 مصوبه مهم در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال برای توسعه این شهرستان خبر داد و افزود: فرهنگ بسیجی و ولایتمداری در مردم گیلان و ماسال موج می‌زند.

سعادتی به وجود 600 هزار بسیجی در گیلان اشاره کرد و گفت: ایران اکنون جزو قدرتمندترین کشورهای دنیا است.

استاندار گیلان با بیان اینکه ملت ایران با تمدن اسلامی در جهان الگو و اسوه شده، تصریح کرد: دنیا از ایمان و معنویت مسلمانان می‌ترسد.

این مسئول ولایتمداری و ولایت‌محوری را رمز پیروزی مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس در برابر ماشین جنگی دشمن ایستادند.

وی ایران اسلامی را خانه شیعیان امام زمان (عج) نامید و ابراز داشت: مشکلات جامعه را می‌توانیم با کمک همدیگر برطرف کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ایران پس از 1400 سال الگو شده، اضافه کرد: دشمن با مواد مخدر و فسادهای مختلف می‌خواهد ایمان جوانان ما را از آنها بگیرد.

سعادتی سفرهای شهرستانی مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان را برخاسته از سفرهای استانی احمدی‌نژاد برشمرد و تصریح کرد: تعداد 840 مصوبه در سفرهای هیئت دولت به گیلان به تصویب رسیده است.

این مسئول دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم را نخستین هدف سفرهای شهرستانی عنوان کرد و یادآور شد: مدیران کل از روستاها در حوزه‌های مختلف در سفرهای شهرستانی بازدید می‌کنند و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شوند.

استاندار گیلان به تشکیل کارگروه‌های مختلف برای برطرف شدن مشکلات مردم در ماسال اشاره کرد و ادامه داد: مصوبات نیمه تمام سفرهای ریاست جمهوری به گیلان در شهرستان ماسال بررسی شد.

وی با بیان اینکه در مسائل آبرسانی، منابع طبیعی، اشتغال، مناطق رانشی و گردشگری ماسال تصمیم‌های خوبی گرفته شده، اذعان داشت: تعداد 200 واحد مسکن مهر با زمان‌بندی مشخص در ماسال احداث می‌شود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول