اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان:

تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر زنجان ورودی پرداخت نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان زنجان گفت: در سال جاری به مانند سال گذشته ورودی تیم‌های فوتبال حاضر در مسابقات لیگ زنجان دریافت نمی‌شود.

تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر زنجان ورودی پرداخت نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان در نشست نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و همچنین معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان با اعضای هیئت رئیسه فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه باشگاه به معنای واقعی آن در ایران هم کم است، اظهار داشت: فقط تیم سایپا مدارک خود را به صورت تکمیل‌شده ارائه کرده است.

وی نداشتن حامی مالی را از مشکلات فوتبال استان زنجان اعلام کرد و گفت: نگرفتن ورودی از تیم‌ها برای حضور در لیگ‌های استانی به مانند سال گذشته کمکی به مشکلات نخواهد کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان سر و سامان‌دادن باشگاه‌های فوتبال استان را از آرزوهای خود و اعضای هیئت رئیسه فوتبال عنوان کرد و گفت: هر کاری از دستش بر می‌آمده برای بهبود اوضاع فوتبال استان انجام داده است.

وی از حضور 93 تیم در لیگ‌های مختلف فوتبال استان خبر داد و افزود: 51 تیم هم در لیگ‌های مختلف فوتسال حضور دارند.

اصفهانیان از نبود امکانات برای برگزاری لیگ فوتبال برای بانوان خبر داد و گفت: تمرینات و مسابقات بانوان در سالن برگزار می‌شود.

در این نشست رئیس کمیته داوران وضعیت داوری استان زنجان را بسیار بهتر از فوتبال دانست و گفت: داوران استان در سطح مختلف داوری کشور حضور دارند و قضاوت می‌کنند.

همچنین نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان زنجان هم در این نشست نداشتن فضای تمرین برای بانوان را مهم‌ترین مشکل اعلام کرد و گفت: بارها درخواست تحویل یک زمین برای تمرین را مطرح کرده و جوابی نگرفته است.

در ادامه این نشست برخی از اصحاب رسانه هم پیشنهادهایی برای بهبود اوضاع فوتبال استان مطرح کردند که مهم‌ترین آنها واردکردن صنایعی که در سطح استان فعالیت می‌کنند از جمله سرب و روی، ترانسفو، پارس سوئیچ بود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول