اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرعامل در امور اجرایی سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد

کمک 10 میلیارد ریالی پارس جنوبی به بیمارستان کنگان

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرعامل در امور اجرایی سازمان منطقه ویژه پارس از کمک 10 میلیارد ریالی این سازمان به بیمارستان کنگان خبر داد.

کمک 10 میلیارد ریالی پارس جنوبی به بیمارستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عباس دولتی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار کنگان و معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: منطقه ویژه پارس به محیط پیرامونی توجه خاصی دارد و تلاش داریم امکانات و تجهیزات لازم را برای توسعه شهرستان‌های پیرامونی فراهم کنیم.

وی افزود: در حوزه آموزش و پژوهش و همچنین در عمران شهری و روستایی و در حوزه بهداشت و درمان بیشترین تلاش‌ها انجام گرفته و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

جانشین مدیرعامل در امور اجرایی سازمان منطقه ویژه پارس از کمک 10 میلیارد ریالی این سازمان به بیمارستان کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و مسئولان محلی و با موافقت وزیر محترم نفت و در راستای اجرایی شدن مصوبه سفر دور سوم هیئت دولت مبلغ 10 میلیارد ریال به منظور تجهیز امکانات بهداشتی و بیمارستانی به بیمارستان کنگان تخصیص یافت.

دولتی‌زاده تصریح کرد: بیمارستان کنگان که طبق مصوبه هیئت محترم دولت به عنوان بیمارستان معین نفت نیز تعیین شده، تاکنون در سرویس‌دهی و ارائه خدمات به صنعت نفت نقش مؤثری در منطقه ایفا کرده و از این‌رو سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت قصد دارد تا با تجهیز این بیمارستان به خدمات‌دهی بیشتر این بیمارستان به شهروندان و جامعه محلی و صنعت نفت کمک کند.

وی اضافه کرد: کمک به اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی هیئت محترم وزیران به استان بوشهر از مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت در استان بوشهر است.

این مسئول خاطر نشان کرد: صنعت نفت و به نمایندگی از آن سازمان منطقه ویژه پارس سعی دارد تمامی شرایط را برای اجرای تعهدات خود در این سفرها مهیا کند تا با اجرایی شدن این پروژه‌ها که با همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد بتواند در رشد و توسعه استان بوشهر گام بردارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول