اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

خدمت‌رسانی به شکل گروهی و بسیجی‌وار تاثیرگذارتر است

خبرگزاری فارس: جانشین بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: خدمت‌رسانی به شکل گروهی و بسیجی‌وار تاثیرگذارتر است.

خدمت‌رسانی به شکل گروهی و بسیجی‌وار تاثیرگذارتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم علی مهدیان عصر امروز در آیین افتتاحیه طرح هجرت 3 در شهرستان جم اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری بی‌نظیر و ارزشمند داشته و روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد هستیم.

جانشین بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: هدف از اردوهای جهادی در واقع غنی‌سازی اوقات فراقت دانش‌آموزان، جوانان و استفاده بهتر از نیروی جوانی و نشاط آنها و کمک به محرومین جامعه است.

مهدیان گفت: برنامه‌های بسیج سازندگی در سال جاری بر اساس شعار سال و با محوریت تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اجرا خواهد شد.

وی اردوهای جهادی را وسیع‌تر از اردوهای هجرت خواند و افزود: ما در این اردوها از هیچ تلاشی برای محرومیت‌زدائی فروگذار نمی‌کنیم.

این مسئول با اشاره به گسترش دامنه فعالیت اردوهای جهادی یادآور شد: دانشجویان و دانش‌آموزان در این اردوها با عمق خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی بیشتر آشنا می‌شوند و بدون واسطه با مردم ارتباط برقرار کرده و مشکلات آنان را شناسایی می‌کنند.

مهدیان اذعان داشت: خدمت‌رسانی به صورت اردویی، گروهی و بسیجی‌وار نقشی مثبت و تاثیر‌گذارتر دارد که البته دانش‌آموزان می‌توانند مشکلات را شناسایی، بررسی و برای رفع آن خودشان تصمیم‌گیری کنند.

فرمانده سپاه شهرستان جم نیز گفت: بسیج سازندگی با تدبیر رهبر معظم انقلاب در راستای محرومیت‌زدایی و عمران و آبادی کشور تاسیس شده و طرح هجرت نیز بر مبنای اهدافی که آن بزرگوار ترسیم کرده اجرا خواهد شد.

احمد رئیسی افزود: امسال به حول قوه الهی با نیروی بیشتری در طرح هجرت 3 شهرستان وارد صحنه می‌شویم و امیدواریم که از پتانسیل و نیروی جوانی دانش‌آموزان در اجرا و محقق شدن اهداف رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره ببریم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول