اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:

اردوهای جهادی مسیر تحقق شعار سال است

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: اردوهای جهادی مسیری مطلوب برای تحقق شعار سال محسوب می‌شود.

اردوهای جهادی مسیر تحقق شعار سال است

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: در سال جاری با اقدامات جهادی به منظور تحقق شعار سال، فعالیت‌های جدی صورت می‌گیرد.

وی تحقق شعار سال را تنها با اقدامات جهادی میسر دانست و گفت: اگر خواهان تحقق تولید ملی هستیم باید با اقدامات جهادی در این عرصه فعالیت کنیم.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت دانشجویی برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: اردوهای جهادی با روحیه بسیجی و جهادی در زمینه توجه بیشتر به تولید ملی کارساز است.

وی خودکفایی کامل کشور را در زمینه‌های مختلف با روحیه جهادی میسر دانست و گفت: برای افزایش توان تولید ملی کشور باید از این روحیه بهره‌مند بود.

بابایی با اشاره به ضرورت توجه به تفکر و فرهنگ بسیج برای تحقق شعار سال افزود: دانشجویان بسیجی همواره در این زمینه پیشگام بوده و نقش بی‌بدیلی در تحقق شعار سال ایفا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید مسئولان و دست اندرکاران جامعه با روحیه جهادی و تفکر بسیجی آشنا شوند، یادآور شد: با این روحیه و تفکر می‌توان آینده جامعه را به نحو مطلوبی تضمین کرد.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان اردوهای جهادی را اقدام موثری برای محرومیت‌زدائی عنوان کرد و گفت: در این اردوها دانشجویان با روحیه بسیجی بیشتر آشنا شده و برای کمک به مردم اقدامات موثری انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: نخستین کاروان اردوهای هجرت دانشجویی استان زنجان از دانشگاه زنجان به شهرستان ماهنشان اعزام شد.

بابایی با بیان اینکه این دانشجویان در زمینه خدمات‌رسانی به مردم در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و بهداشتی به شهرستان ماهنشان اعزام شدند، افزود: دانشگاه زنجان به عنوان معین شهرستان ماهنشان در عرصه اردوهای جهادی محسوب می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از اعزام گروه‌های دانشجویی از دانشگاه‌های علوم پزشکی، پیام نور و آزاد اسلامی واحد زنجان در سال جاری به اردوهای هجرت خبر داد و افزود: این اردوها برای خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام دانشجویان در قالب اردوهای هجرت به شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، ماهنشان، ایجرود خاطرنشان کرد: گروه‌های دانشجویی به ترتیب از هفته جاری به این اردوها اعزام می‌شوند.

بابایی با بیان اینکه در سال جاری 36 گروه به این مناطق اعزام می‌شوند، افزود: هر گروه شامل 70 دانشجو در رشته‌های مختلف است.

وی از اعزام 3 هزار دانشجوی دانشگاه‌های استان زنجان به اردوهای هجرت خبر داد و گفت:‌ در طول تابستان این دانشجویان خدمات مختلفی به مردم ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول