اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آبیک خبر داد

توزیع یک‌هزار سبد غذایی در ماه رمضان به نیازمندان آبیکی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبیک از توزیع یک‌هزار سبد غذایی در ماه رمضان به نیازمندان آبیکی خبر داد.

توزیع یک‌هزار سبد غذایی در ماه رمضان به نیازمندان آبیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، فرزاد جهانگرد بعد از امروز در جلسه ستاد حمایت از نیازمندان شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: این ستاد با مشارکت مردم و خیرین پیش از ماه مبارک رمضان آغاز به کار خواهد کرد و در نظر دارد پیش از ماه مبارک رمضان و یا در دهه نخست ماه مبارک رمضان یک‌هزار سبد غذایی بین نیازمندان شهرستان آبیک توزیع کند.

وی افزود: برای کمک به نیازمندان دو پایگاه در سطح شهر آبیک مستقر خواهیم کرد که کمک‌های نقدی و جنسی مردم جمع‌آوری و به بهترین نحو به دست نیازمندان خواهد رسید.

وی ادامه داد: طرح مفتاح‌الجنه که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، مسئولان با حضور در منازل مددجویان علاوه بر دلجویی مددجویان و نیازمندان مشکلات آنان را بررسی و برطرف خواهند کرد، لذا حضور مسئولان سبب خیر و برکت و گره‌گشایی مشکلات مددجویان نیز می‌شود.

گفتنی است این جلسه با حضور هوشنگ اعلایی فرماندار شهرستان آبیک، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک، بهلول کشاورز رئیس اداره بهزیستی این شهرستان، احمد نوروزی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک، فرزاد جهانگرد رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبیک و سایر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول