اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان روانسر خبر داد

تصویب 160 میلیارد ریال طرح کشاورزی در روانسر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان روانسر گفت: تاکنون 129 طرح کشاورزی با اعتباری بیش از 160 میلیارد ریال در شهرستان روانسر تصویب شده است.

تصویب 160 میلیارد ریال طرح کشاورزی در روانسر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، جلال صفری در  شانزدهمین جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی شهرستان روانسر که در فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در این جلسه طرح‌های کشاورزی با اعتباری بیش از 12 میلیارد و 316 میلیون ریال تصویب شد.

صفری افزود: این طرح‌ها شامل دو طرح احداث جایگاه و خرید گاو شیری  با ظرفیت 15 راس، پنج طرح احداث جایگاه و خرید گوسفند داشتی با ظرفیت 194 راس، یک طرح پرورش زنبور عسل با 100 کندو،  دو طرح خرید تراکتور و ادوات کشاورزی، یک طرح مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه‌ای و یک طرح ذرت خشک‌کنی است که با اجرایی شدن این طرح‌ها زمینه اشتغال 18 نفر فراهم می‌شود.

وی اجرای این این طرح‌ها را در روستاهای فیروزه، ولی‌آباد، خرم‌آباد‌سفلی، تپه‌لری، کوریان‌گورا ، بنچله، قلعه‌زکریا، کره‌قلعه‌سفید،  نوروله‌سفلی، غلامعلی‌بگ  و کردوند عنوان کرد.

فرماندار روانسر در پایان گفت: تاکنون 129طرح کشاورزی با اعتباری بیش از 160 میلیارد ریال در این شهرستان تصویب و جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول