اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون و رفاه اجتماعی فاروج خبر داد

صادرات 900 هزار دلار کالا توسط تعاونی مرزنشینان فاروج

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فاروج گفت: شرکت تعاونی مرزنشینان خبوشان این شهرستان بیش از 900 هزار دلار کالا طی سال گذشته صادر کرده است.

صادرات 900 هزار دلار کالا توسط تعاونی مرزنشینان فاروج

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی، کفشدار طوسی اظهار کرد: عمده صادرات این تعاونی به کشورهای افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان و قرقیزستان بوده است.

وی ظروف شیشه‌ای، لوله و اتصالات پلی پروپیلین، چسب چوب، مصنوعات پلاستیکی و فلزی، قطعات سوله و متعلقات، ظروف آلومینیوم، و برخی مواد غذایی را از جمله کالاهای صادراتی این شرکت عنوان کرد.

خبر دیگری نیز حاکی است، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شیروان گفت: طی سه ماه نخست سال جاری 510 مورد بازرسی کار از کارگاه‌های شهرستان‌های شیروان و فاروج به صورت ادواری و موردی برای اجرای صحیح قانون کار و مقررات حفاظتی و بهداشت کار انجام شده است.

مهدی سعیدی اظهار کرد: بازرسی کار شیروان بر اساس برنامه زمانبندی شده و به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون کار و آئین نامه حفاظت فنی و ایمنی از کارگاه‌های مشمول قانون کار و به منظور کاهش حوادث ناشی از کار، بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و موارد نقص، طی ابلاغیه با تعیین مهلت مقرر برای رفع موارد به کارفرما اعلام می‌شود.

وی بیشترین حوادث ناشی از کار را در بخش ساختمان عنوان کرد و گفت: ارزش نهادن به جان انسان‌ها، رعایت اصل تناسب در نظام کاری، جلوگیری از موازی کاری، داشتن برنامه ایمنی در کار و رعایت استاندارها و قوانین مربوطه، آموزش و تقویت بازرسی، ایجاد نظام اطلاع رسانی و عبرت از حوادثی که اتفاق افتاده از مهم‌ترین راهکارها در راستای کاهش حوادث ناشی از کار است.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول