اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

ساماندهی بالیخلو جاذبه‌های گردشگری اردبیل را افزون می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: ساماندهی بستر و حریم رودخانه بالیخلو ارتقای چهره گردشگری اردبیل را سبب شده و زیبایی‌های این شهر را افزون می‌کند.

ساماندهی بالیخلو جاذبه‌های گردشگری اردبیل را افزون می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در بازدید از روند اجرایی ساماندهی پروژه بالیخلو در اردبیل اظهار داشت: در سال‌های اخیر با ساماندهی فاز اول رودخانه بالیخلو در مرکز شهر موفق شدیم این رودخانه نابسامان را ساماندهی کنیم و علاوه بر آن نسبت به نگهداری و ترمیم کامل آن اقدامات اصولی صورت می‌گیرد.

وی افزود: این رودخانه یکی از جاذبه های طبیعی و گردشگری اردبیل است و ساماندهی و زیباسازی آن از اهمیت زیادی در ارتقای جاذبه‌های گردشگری و توریستی دارد.

این مسئول با بیان اینکه زیبایی جلوه‌های شهری در اردبیل منوط به همکاری همه مسئولان به ویژه مردم است، ابراز داشت: مردم باید با احساس مسئولیت در مقابل فضاهای شهری این اماکن را متعلق به خود دانسته و در نگهداری آن بکوشند.

شهردار اردبیل یادآور شد: طرح بهسازی و ساماندهی رودخانه بالیخلو اردبیل از پل ابراهیم‌آباد تا پل یاقوت با صرف 10 میلیارد ریال تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بدری بیان داشت: شهرداری امسال با اتکا به بودجه عمرانی خود فاز سوم طرح ساماندهی بالیخلو را با همت و تلاش مضاعف همکاران و همیاری و تشویق مردم قدرشناس و پشتیبانی و حمایت اعضای تلاشگر شورای اسلامی این شهر آغاز کرده است.

شهردار اردبیل طول فاز سوم طرح ساماندهی این رودخانه را 600 متر اعلام کرد و گفت: از کل مبلغ تخصیص یافته به این طرح 5 میلیارد ریال صرف ساماندهی دیواره‌های رودخانه و پیاده‌رو ‌سازی و بهسازی فضای سبز اطراف و 5 میلیارد ریال دیگر برای تعریض پل‌‌های ماشین‌رو هفت چشمه و یاقوت هزینه خواهد شد.

این مسئول اظهار داشت: فاز چهارم ساماندهی و بهسازی حریم رودخانه در مسیر پل عطایی تا پل ایستگاه سرعین (میدان قدس) به طول دو کیلومتر نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: با جذب سرمایه‌گذار و بخش خصوصی سایت‌های مخصوص ورزشی و طرح‌های ویژه در این رودخانه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود از نصب تجهیزات نورافشانی مدرن در مناطق مختلف رودخانه، پیاده‌رو سازی، ایجاد استخر مجهز به آب‌پاش و برخی طرح‌های دیگر خبر داد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول