اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان:

بودجه عمرانی زنجان طی 2 سال اخیر افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری استانداری زنجان از افزایش بودجه عمرانی استان زنجان در دو سال اخیر خبر داد.

بودجه عمرانی زنجان طی 2 سال اخیر افزایش یافته است

مجتبی محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مقایسه آمار اعتبارات اختصاص یافته به عمران شهری استان زنجان از سال 82 تا سال 90 نشان از رشد اعتبارات اختصاص یافته به این امر دارد.

وی با بیان اینکه رشد اعتبارات عمرانی استان با توجه به تاکیدات استاندار زنجان صورت گرفته است، افزود: بودجه استان زنجان در این زمینه سیر خاصی را داشته است.

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان با اشاره به رشد مطلوب بودجه استان در سال‌های 89 تا 90 تصریح کرد: در سال 87 بودجه مصوب شهر زنجان در سطح پایین قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه رشد بودجه شهرستان زنجان در دو سال اخیر مطلوب بوده است، خاطرنشان کرد: شهرداری‌های دیگر استان زنجان همین مسیر را طی کرده‌اند.

محمودی تصریح کرد: با اختصاص اعتبارات بیشتر به شهرداری‌ها مسئولیت شهرداری‌ها افزایش یافته و مسئولیت بیشتری متوجه این نهاد تاثیرگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به شهرداری‌ها توجه بیشتری می‌شود، افزود: شهرداری متولی خدمات‌رسانی مطلوب به همشهریان هستند.

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان یادآور شد: با توجه به اختصاص بودجه‌های در نظر گرفته به شهرداری‌ها انتظار می‌رود این نهاد نیز در همه شهرهای استان اقدامات لازم را برای توسعه انجام دهد.

وی بر ضرورت ادامه راه توسعه شهری از سوی شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: امیدواریم شهرداری‌ها در زمینه عمران شهری اقدامات لازم را انجام داده و برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه داشته باشند.

محمودی با بیان اینکه باید شهرداران در پنل‌های مدیریتی شورا حضور داشته باشند، افزود: مشکلات شهرداری‌ها باید با برنامه‌ریزی مطلوب حل شود.

وی بر ضرورت توجه به مشکل آزمون‌های استخدامی و نحوه جذب نیروها تاکید کرد و یادآور شد: باید مشکلات شهرداری‌ها در این زمینه حل شود.

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان همکاری شهرداری‌ها با شورای شهر را ضروری دانست و افزود: با همکاری شهرداری و شورای شهر اقدامات مطلوبی برای توسعه شهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول