اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

500 کوهنورد به آق‌داغ صعود کردند

صعود کوهنوردان با شعار تحقق نهضت تولید ملی

خبرگزاری فارس: در یک حرکت تأثیرگذار و ابتکاری 500 نفر از کوهنوردان حرفه‌ای و نیمه ‌حرفه‌ای کشورمان به قله آق‌داغ خلخال صعود کردند.

صعود کوهنوردان با شعار تحقق نهضت تولید ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این صعود سراسری که عصر امروز انجام شد کوهنوردان با شعار تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به قله سه هزار و 322 متری آق‌داغ در هشتجین صعود کرده و پرچم پرافتخار نظام اسلامی را در بالای این کوه به اهتزاز درآوردند.

در این صعود سراسری که به عنوان هفتمین دوره صعود سراسری کوهنوردان حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای کشور به قلل مرتفع کشورمان انجام شد از خردسال‌ترین صعودکننده به همراه جوان‌ترین و مسن‌ترین صعودکننده به قله آق‌داغ خلخال با اهدای هدایایی تجلیل شد.

در این همایش که به میزبانی شهرداری و شورای شهر هشتجین خلخال برگزار شد، کوهنوردان بعد از فتح این قله از مناطق بکر و زیبای اطراف این مجموعه استفاده کرده و سجده شکر در برابر نعمت‌های بی‌کران الهی فرود آوردند.

در این صعود کوهنوردان در حالی که آهنگ‌ها و سرودهای انقلابی و شاد سر می‌دادند حمایت خود را از سنگر تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی به عنوان سخن گوهربار رهبر معظم انقلاب خواستار شده و از مسئولان خواستند در این زمینه تدبیر لازم را به کار گیرند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول