اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

اقتصادی بودن طرح‎ها ملاک سرمایه‎گذاری قرار گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصادی بودن طرح‎ها باید ملاک سرمایه‎گذاری قرار بگیرد.

اقتصادی بودن طرح‎ها ملاک سرمایه‎گذاری قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی امامی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران استان اظهار داشت: نخستین چیزی که در سرمایه‎گذاری مطرح می‎شود اقتصادی بودن آنهاست که منجر به افزایش درآمد و بهره‎وری می‎شود.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی بهره‎وری رتبه 25 دارد تصریح کرد: اگر میزان بهره‎وری افزایش یابد تولید ثروت محقق خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خرید تراکتور، هزینه‎های تولید را افزایش می‎دهد متذکر شد: شرکت تعاونی می‎تواند با استقرار شرکت‎های خدماتی روستایی با همکاری دو الی سه دستگاه، روستا را زیر پوشش قرار دهد.

امامی اقتصادی فکر کردن در بخش کشاورزی را مهم خواند و بیان کرد: اجرای برخی از طرح‎ها نیازمند اعتبار است اما برخی طرح‎ها نیز از توجیه اقتصادی برخوردار نیستند و نباید تسهیلات دریافت کنند.

وی سرمایه‎گذاری برای پرواربندی دام را غیراقتصادی خواند و یادآور شد: به دلیل هزینه‎های بالایی که کشاورزان متحمل می‎شوند از عهده نگهداری دام خود برنیامده و مجبور می‎شوند دام‎های‎شان را به کشتارگاه ببرند لذا نباید روی چنین طرح‎هایی که از توجیه اقتصادی برخوردار نیستند سرمایه‎گذاری شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان اذعان کرد: اگر می‎خواهیم شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم باید اقتصاد ما مردمی باشد و این موضوع به معنای توزیع پول در بین مردم نیست بلکه مشارکت دادن مردم در زمینه‎های مختلف اقتصادی است.  

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول